وصیت‌نامه شهید علیرضا خلیلی/ انقلاب را آسان به دست نیاورده‌ایم

شهید خلیلی در وصیت‌نامه خود آورده است: «خواهر و برادرانم! ما این انقلاب را آسان به دست نیاورده‌ایم که آن را بخواهیم آسان از دست بدهیم؛ بلکه با سختی‌های زیادی که به دل و جان خریدیم به دست آوردیم.»
کد خبر: ۲۷۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰ - 15January 2018

وصیت‌نامه شهید علیرضا خلیلی/ ما انقلاب را آسان به دست نیاورده‌ایمبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «علیرضا خلیلی» یک مهر ۱۳۳۸ در قم چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان سرباز ارتش عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۱۸ دی ۱۳۵۹ در هویزه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

پدر و مادر گرامی! هم اکنون که این نامه را برای شما می‌نویسم، پنجشنبه شب، ساعت ۱۱ در کنار دیگر رزمندگان هستم و وجودی معنوی و پر از شوق و شور و هیجان دارم.

امید است که در سایه‌ی پروردگار متعال، توفیقی روزافزون داشته باشید و تا آن‌جا که می‌توانید با امر به معروف، آشنایان و بستگان را نسبت به رهنمود‌های حضرت امام آشنا کنید.

مسجد، اصلی‌ترین جایگاه برای اقامه‌ی نماز و عبادت است و آشنایی با ارتباط زندگی در فضای روحانی آن، تأثیرات مثبت خود را می‌گذارد.

پدر، مادر، خواهر و برادرانم! ما این انقلاب را آسان به دست نیاورده‌ایم که آن را بخواهیم آسان از دست بدهیم؛ بلکه با سختی‌های زیادی که به دل و جان خریدیم به دست آوردیم.

مادر عزیزم! من تا وقتی که یک وجب از خاک ایران در دست دشمن است، در جبهه خواهم ماند و هر جا که لازم باشد در آن‌جا حاضر می‌شوم.

امید دارم با پیروزی و سربلندی، به آغوش شما برگردم؛ اما اگر به میهمانی نور دعوت شدم، خوشحال باشید؛ چرا که آرزوی قلبی من است که رهرو راه شهید بزرگ اسلام، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) باشم.»

انتهای پیام/ ۱۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار