پژمانفر:

کودکان هم خط و نشان آمریکایی‌ها را جدی نگرفتند

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: اگر بخواهیم به آمریکایی‌ها یک پیام بدهیم باید بگوییم که‌ ای مگس، عرصه سیمرغ نه جولانگه توست؛ عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.
کد خبر: ۲۷۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ - 14January 2018

کودکان هم خط و نشان آمریکایی‌ها را جدی نگرفتند/ آقای ترامپ! عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داریبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در گفت‌وگویی، در واکنش به اقدام اخیر ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: اگر بخواهیم به آمریکایی‌ها یک پیام بدهیم باید بگوییم که‌ ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست؛ عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.

وی افزود: مردم ایران از این فریاد‌های توخالی و مسائلی که برخی امروز مطرح می‌کنند بسیار شنیده اند؛ بنابراین نه تنها این نعره‌ها که در اوج ترس شان است جامعه ما را نگران نکرده بلکه حتی کودکان ما نیز کوچکترین اعتنایی به رفتار‌های بدون پشتوانه ندارند.

پژمانفر تصریح کرد: معتقدم باید بار دیگر اقتدار نظام را به آمریکایی‌ها به طور کامل نشان دهیم و متوجه شان کنیم که نظام ما یک نظام قدرتمند و توانمند است و می‌تواند در برابر تمامی این زیاده خواهی‌ها بایستد و به آن‌ها پاسخ دندان شکنی بدهد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه امیدواریم همدلی و همراهی در بین مسئولان ما در برابر کارشکنی‌های آمریکایی‌ها جدی باشد، تاکید کرد: اگر تاکنون مسئولان دولتی تصور می‌کردند باید به شکل دیگری پیگیر مطالبات کشور باشند از این پس باید احساس کنند که راهی جز اعتماد به ظرفیت بالای مردمی برای پیشرفت و تحقق مطالبات کشور وجود ندارد.

وی افزود: علی رغم اینکه در برجام از حقوق خود گذشتیم و در مقابل غربی‌ها عهدشکنی متعددی انجام دادند وضرر و زیان بسیاری متوجه ما شد، دولت باید استیفای حقوق مردم را از مسیر دیگری پیگیری کند.

پژمانفر در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها مسیر غلطی را پیش گرفته اند و جمهوری اسلامی باید در مقابل قلدری دیگران مسیری که قرآن مشخص کرده که همان اشدا علی کفار رحماء بینهم است را با استقامت و ثبات قدم پیش بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار