رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت:

اسرائیل متهم ردیف اول در اقدام تروریستی در صیدای لبنان است

رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت به ترور نافرجام یکی از اعضای حماس در صیدای لبنان واکنش نشان داد.
کد خبر: ۲۷۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ - 14January 2018

اسرائیل متهم ردیف اول در اقدام تروریستی در صیدای لبنان استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «شیخ ماهر حمود» رئیس اتحاد جهانی علمای مقاومت اظهار داشت: اسرائیل متهم ردیف اول در اقدام تروریستی در صیدای لبنان است.

وی افزود: اسرائیل نه تنها دشمن اصلی فلسطینی‌ها بلکه دشمن شماره یک کسانی است که به خاطر ملت فلسطین و در حمایت از حق در مقابله با فتنه‌ها تلاش می‌کنند.

حمود با اشاره به موضع حماس در عملیات‌های شهادت طلبانه و به تحرک درآوردن پرونده قدس علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما در جنگی به سر می‌بریم که در یک لحظه شعله ور می‌شود و سپس آرام می‌گیرد. هم اکنون مرحله پس از تصمیم ترامپ درباره قدس است و کاملا متفاوت با قبل است.

از سوی دیگر ارتش لبنان اعلام کرد: محمد حمدان هنگامی که درب خودرو را باز کرد، خودرو منفجر شد و وی زخمی شد و به بیمارستان منتقل شد.

این درحالی است که منابع پزشکی و بیمارستانی لبنانی اعلام کردند که محمد حمدان از اعضای حماس در صیدا بر اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده هنگام باز کردن درب پای خود را از دست داده است.

علی برکه نماینده حماس در لبنان گفت: اینکه گفته شده است وی ابوحمزه حمدان از مسئولان حماس است صحت ندارد و احتمالا وی از اعضای حماس در صیدا است و تحقیقات ادامه دارد. اسامه حمدان از رهبران حماس در بیروت در سلامت به سر می‌برد.

ایمن شناعه مسئول جنبش حماس در صیدا گفت: انفجار محمد حمدان از اعضای جنبش حماس در صیدا را هدف قرار داده است.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار