با حضور خانواده شهدا صورت گرفت؛

تشییع پیکر ۲ جانباز شهید در گلزار شهدای تهران

پیکر جانبازان شهید محمد قبادی و شهید محسن صفری امروز در گلزار شهدای تهران تشییع و خاک‌سپاری شد.
کد خبر: ۲۷۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ - 14January 2018

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، پیکر مطهر ۲ جانباز شهید به نام‌های محسن صفری و محمد قبادی صبح امروز (یکشنبه ۲۴ دی ماه) با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران تشییع و در قطعه ۲۷ به خاک سپرده شد.

مراسم یادبود جانباز شهید محمد قبادی روز سه شنبه مورخ ۲۶ دی ماه، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در مسجد امام سجاد (ع) واقع در میدان صادقیه، ابتدای بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، جنب پارک صبا (گلستان هشتم) برگزار خواهد شد. مراسم هفتم این شهید گرانقدر نیز در روز جمعه ۲۹ دی از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ در مسجد نظام مافی واقع در بزرگراه آیت‌الله کاشانی، بعد از سه راه جنت آباد شمالی برگزار می‌شود.

تشییع دو جانباز شهید در گلزار شهدای تهران

تشییع دو جانباز شهید در گلزار شهدای تهران

تشییع دو جانباز شهید در گلزار شهدای تهران

همچنین مراسم ختمی برای جانباز شهید محسن صفری در روز سه شنبه ۲۶ دی ماه از ساعت ۱۵ در مسجد سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان جشنواره، چهارراه سیدالشهدا (س) برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، جانباز شهید محسن صفری در ۱۶ آذرماه ۱۳۵۹ در آبادان در اثر اصابت گلوله دشمن به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

جانباز شهید محمد قبادی نیز متولد ۱۳۴ بود. وی در ۲۰ سالگی برای دفاع از دین و میهن به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در فروردین ماه سال ۱۳۶۲ در حالی که عضو واحد تخریب تیپ سیدالشهدا (ع) بود، در شب عملیات والفجر یک، در شمال فکه به درجه جانبازی نائل آمد. شهید قبادی لیسانس  خود را در رشته حقوق از دانشگاه تهران اخذ کرد و مدتی هم به تحصیلات حوزوی پرداخت.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار