برادر شهید مدافع حرم «محمودرضا بیضایی»:

«کتاب تو شهید نمی‌شوی» روایت‌های موجود در مورد شهید بیضایی را بیان می‌کند

«احمدرضا بیضایی» برادر شهید مدافع حرم گفت: کتاب «کتاب تو شهید نمی‌شوی» دربر گیرنده یادداشت‌های برادر شهید و روایت‌های موجود در مورد شهید مدافع حرم «محمودرضا بیضایی» است که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت این شهید رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ - 14January 2018

«کتاب تو شهید نمی‌شوی» روایت های موجود در مورد شهید را بیان می‌کندبه گزاش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «احمدرضا بیضایی» برادر شهید مدافع حرم «بیضایی» با اشاره به رونمایی از کتاب «تو شهید نمی شوی» اظهار داشت: این کتاب دربر گیرنده یادداشت های برادر شهید و روایت های موجود در مورد شهید مدافع حرم «محمودرضا بیضایی» است که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار، رونمایی خواهد شد.

وی گفت: کار نگارش این کتاب به فاصله چهار روز بعد از شهادت این شهید بزرگوار، شروع و در این مدت به ثبت خاطرات و اتفاقات پیرامون این شهید و جبهه مقاومت، پرداخته شده است.

بیضایی افزود: ابتدا قرار نبود که یاداشت ها به صورت مکتوب گردآوری شود، بلکه هدف انتشار به صورت یادداشت های کوتاه در شبکه‌های اجتماعی و با نیت زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهید و تبلیغ جبهه مقاومت و همچنین آگاه سازی افکار مردم از وقایع جنگ سوریه بود.

برادر شهید بیضایی خاطرنشان کرد: کار نوشتن خاطرات و روایات به صورت هفتگی ادامه داشت و در سال به حدود بیش از 100 نوشته می‌رسید و اکنون با گذشت حدود چهار سال از شهادت این شهید، شمار قابل توجهی نوشته در دسترس است که به همین خاطر برخی از دوستان و فعالان فرهنگی پیشنهاد گردآوری این خاطرات به صورت کتاب را ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار