رئیس اداره تعاون بابل:

برای افزایش بهره‌وری، فرهنگ بسیجی در واحدهای تولیدی حاکم شود

«سیدعلی‌اصغر حسینی‌شیروانی» گفت: اگر فرهنگ بسیجی در واحدهای تولیدی حاکم شود، بهره‌وری این واحدها افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۲۷۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ - 15January 2018

برای افزایش بهره وری فرهنگ بسیجی در واحدهای تولیدی حاکم شودبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «سیدعلی‌اصغر حسینی‌شیروانی» رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابل اظهار داشت: امروزه نقش کارگران در راستای منویات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بی‌بدیل و انکارناپذیر است، زیرا از بدو انقلاب بیشترین نقش را در همراهی با امام راحل در کنار سایر اقشار جامعه داشتند.

وی با اشاره به این‌که کارگران در کنار نقش‌آفرینی در هشت سال دفاع مقدس، همزمان از چرخش چرخ واحدهای تولیدی برای تقویت اقتصاد کشور غافل نبودند، افزود: امروزه نیز که جنگ اقتصادی و فرهنگی جایگزین جنگ نظامی شد نقش کارگران به‌ویژه بسیج کارگری نیز ستودنی است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابل با بیان این‌که یکی از مصداق‌های مهم اقتصاد مقاومتی به تعبیر مقام معظم رهبری نهادینه کردن مصرف کالاهای ایرانی در جامعه است، تصریح کرد: زمانی این امر محقق می‌شود که کالاهای ایرانی با دقت و ظرافت بیشتری تولید شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: زمانی که روحیه بسیجی اعمال شود وجدان کاری، تعهد و انضباط بر روح تولید حاکم شده و کالای مرغوب تولید و عرضه می‌شود.

حسینی‌شیروانی با اشاره به اینکه اگر فرهنگ بسیجی در واحدهای تولیدی حاکم شود، بهره‌وری این واحدها افزایش می‌یابد، ادامه داد: صرف ایجاد تشکل به عنوان واحد بسیج در واحدهای تولیدی کفایت نمی‌کند و باید از بسیج در واحدهای کارگری الگوبرداری شود تا شاهد وجدان، تعهد و ارتقاء دانش فنی کار باشیم که در این صورت، کارفرما هم تابع بسیج می‌شود.

وی گفت: اداره تعاون تنها متولی کارگران و افراد جویای کار نیست، بلکه وظیفه ما گذشته از معرفی افراد به واحدهای کارگری برای ایجاد اشتغال و رفع مشکلات کارگران، بازرسی، حفاظت، ایمنی، انجام بیمه کارگری، سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال در حوزه تعاون به‌ویژه کار فرهنگی و اجتماعی و همکاری با نهادهای مختلف در این حوزه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار