مسئول سازمان بسیج کارگری مازندران خبر داد؛

حمایت سپاه «کربلا» مازندران از طرح‌های اشتغال‌زایی در استان

«اصغر قُلیان» با اشاره به این‌که برای عدم وابستگی به بیگانگان باید از کارگران حمایت کرد، گفت: سپاه «کربلا» استان مازندران این آمادگی را دارد تا از طریق خوداشتغالی از کارگران و کارخانجات فعال حمایت کند.
کد خبر: ۲۷۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ - 15January 2018

حمایت سپاه کربلا از طرح‌های اشتغال‌زایی در مازندرانبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «اصغر قُلیان» مسئول سازمان بسیج کارگری مازندران در مراسم معارفه فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات بابل، با اشاره به این‌که نقش کارگران و مستضعفان در پیروزی انقلاب و حفظ و تداوم آن بی‌بدیل است، اظهار داشت: اقتصاد کشور در دستان کارگران است.

وی با بیان این‌که همه مسئولان مدیون قشر کارگری هستند، افزود: در سپاه استان مازندران ظرفیت‌های خوبی تعریف شده که با آن می‌توان شرکت‌ها و کارخانجات فعال را مورد حمایت قرار داد، انتظار داریم با ایجاد تعامل بین جامعه بسیجی و واحدهای تولیدی شاهد رفع مشکلات تولیدی و اقتصادی باشیم که همه ما مدیون شهدا به‌ویژه شهدای کارگری هستیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری مازندران با اشاره به این‌که اگر بخواهیم کشور را بسازیم باید از سوی کارگران ساخته شود، تصریح کرد: هیچ سرمایه‌داری به اندازه کارگران و مستضعفان در دوران جنگ تأثیرگذار نبودند و امروز نیز کشور باید به دست کارگران ساخته شود، همان‌گونه که امروز کرمانشاه به دست کارگران بسیجی در حال ساخت است.

قُلیان یادآور شد: تولید کالای ایرانی یعنی عدم وابستگی کشور به بیگانگان و برای عدم وابستگی باید از کارگران حمایت کرد و سپاه این آمادگی را دارد تا از طریق خوداشتغالی از کارگران و کارخانجات فعال حمایت کند.

اقتصاد مقاومتی شاه کلید مقابله با دشمن است

«مهرداد ابراهیم‌پور» جانشین فرمانده سپاه ناحیه بابل نیز در این مراسم، به نقش مؤثر جامعه کارگری در زمان جنگ و وضعیت فعلی کشور اشاره کرد و افزود: کارگران در زمان جنگ هم در میدان نبرد حضور فعال داشتند و هم اجازه ندادند حتی یک روز مجتمع‌های تولیدی ما تعطیل شوند، امروزه با پیچیده‌تر شدن تلاش دشمن برای تضعیف کشور در حوزه اقتصادی، توجه به اقتصاد مقاومتی شاه کلید مقابله با دشمن است که جامعه کارگری یکی از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.

ابراهیم‌پور تصریح کرد: از مهم‌ترین رسالت بسیج در حوزه کارگری ترویج فرهنگ است تا بتواند بازوان واحدهای تولیدی و زمینه ارتقاء جایگاه کار و کارگر در جامعه باشد.

وی خواستار تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز شد و ادامه داد: امروزه بیشتر کارگران از تحصیلات دانشگاهی برخوردار بوده و تشکیل هیأت اندیشه‌ورز امری ضروری است، باید از ایده‌ها و ابتکارات این افراد مستعد به شکل تعاملی بهره برد که یکی از اهداف مهم بسیج توجه به این مهم است.

فرهنگ بسیجی در کار موجب افزایش کیفیت محصول می‌شود

همچنین، «مهدی ابوحسینی» فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات بابل نیز در این مراسم اظهار داشت: زمانی کارفرما و تولیدکننده موفق است که کارگران خوبی داشته باشد و با روحیه بسیجی کار کند و زمانی که فرهنگ کار بسیجی در واحدهای تولیدی نهادینه شود، شاهد کیفیت محصول و تحقق اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

ابوحسینی با اشاره به این‌که زمانی مردم از کالای ایرانی استفاده می‌کنند که همانند کالای خارجی مرغوب باشد، تصریح کرد: دستیابی به اقتصاد ایده‌آل به داشتن کارگران متعهد، ماهر و وظیفه شناس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار