سردار جزایری:

ایران در مورد توان دفاعی خود با دیگران مذاکره نمی‌کند

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در انتظار روزی هستند که در سد دفاعی محکم کشورمان راه نفوذ و وارد آوردن ضربه را پیدا کنند، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مورد توان دفاعی خود با دیگران مذاکره و معامله نمی‌کند.
کد خبر: ۲۷۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ - 14January 2018

جمهوری اسلامی ایران در مورد توان دفاعی خود با دیگران مذاکره نمی‌کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «سیدمسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در واکنش به آرزو‌های رئیس جمهور آمریکا در مورد تضعیف توان دفاعی کشورمان اظهار داشت: سرانجام روزی خواهد رسید که ترامپ و سایرین متوجه می‌شوند جمهوری اسلامی ایران در مورد توان دفاعی خود با دیگران مذاکره و معامله نمی‌کند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در انتظار روزی هستند که در سد دفاعی محکم کشورمان راه نفوذ و وارد آوردن ضربه را پیدا کنند و از این روست که نیرو‌های مسلح در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های مدون و با هوشیاری کامل از تمامیت و حیثیت کشور، نظام، انقلاب و مردم مراقبت دائمی دارند.

جزایری با تاکید بر اینکه سیاست ما دفاع مستحکم و برخورد شکننده با دشمن بزرگ است و برای این منظور لحظه‌ای درنگ جایز نیست، افزود: اگر امروز ما قادر به آفند تمام‌کننده به اهداف دشمن نبودیم، آسایش و آرامش کنونی را نداشتیم و به طور مرتب با باج‌خواهی حکومت‌های شرور مثل آمریکا مواجه بودیم.

معاون ستادکل نیرو‌های مسلح در پایان اظهار داشت: آنچه این روز‌ها آمریکا در باب مسائل نظامی و دفاعی از جمهوری اسلامی ایران مطالبه می‌کند از جنس مطالبه کاذب و از نوع تبلیغاتی و عملیات روانی است و با واقعیت میدانی فاصله زیادی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها