حجت الاسلام محمدحسنی مطرح کرد؛

ارتش هیچگاه اجازه سوء استفاده به بدخواهان را نداد

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش در دوران پس از دفاع مقدس هیچگاه اجازه نداد بدخواهان نظام با نیات شومشان خدشه‌ای به قداست، صلابت، ولایت‌مداری و اقتدار ارتش وارد کنند. ‌
کد خبر: ۲۷۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ - 14January 2018

ارتش هیچگاه اجازه سوء استفاده به بدخواهان را ندادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که به استان خوزستان سفر کرده است در جمع فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی ارتش در جنوب‌غرب کشور اظهار داشت: دشمن همیشه در کمین است و تلاش می‌کند فرهنگ، دین، ناموس، و شخصیت ما را مورد هدف قرار دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه همیشه باید هوشیار باشیم، تاکید کرد: باید بیدار و هوشیار باشیم اگر غیر از این باشد غافلگیر خواهیم شد و ملتی که غافلگیر شود ذلیل می‌شود. برای اینکه عزت و شرف خود را حفظ کنیم باید هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی بیان کرد: کارکنان پدافند هوایی چشمان بیدار ملت و شبانه‌روز بیدار هستند و تمام آسمان کشور را با هوشیاری رصد می‌کنند و نتیحه تلاش شما بیداردلان امنیت پایدار آسمان ایران اسلامی است‌.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به متن احکام صادره مقام معظم رهبری در انتصاب وی گفت: موضوع حفظ هوشیاری به ویژه ارتقای هوشیاری آحاد کارکنان ارتش و خانواده‌های آن‌ها مورد تاکید فرماندهی معظم کل قواست.

وی به بصیرت کارکنان ارتش در برخورد با موضوع حوادث اخیر اشاره و اظهار کرد: هوشیاری، ولایتمداری و بصیرت مردم و نیروهای مسلح موجب شد، اغتشاشات و فتنه اخیر نیز در نطفه خفه شود و بار دیگر جلوه‌های اتحاد و همدلی نمایان شود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: ارتش مشکلات و سختی‌های دوران جنگ تحمیلی را با نجابت و صلابت تحمل کرد و در دوران پس از دفاع نیز هیچگاه اجازه نداد بدخواهان نظام با نیات شوم‌شان خدشه‌ای به قداست، صلابت، ولایتمداری و اقتدار ارتش وارد کنند. ‌

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تدابیر فرماندهی کل ارتش در خصوص بهبود وضعیت معیشتی کارکنان ارتش تصریح کرد: فرمانده کل ارتش با اراده‌ای مصمم و عزم جدی تدابیر مهم و راهگشایی را جهت بهبود وضع معیشتی در دستور کار خود قرار داد و ان‌شا‌الله در آینده‌ای نزدیک با برنامه‌ریزی‌های هدفمند ایشان خبرهای خوشی از طرح‌های معیشتی شامل کارکنان و خانواده‌های بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار