فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

بانک‌ها در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه سلیقه‌ای عمل می‌کنند

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برخی از مناطق آسیب‌دیده مردم نیمی از مبلغ در نظر گرفته شده از سوی دولت را دریافت کرده‌اند و در برخی از مناطق دیگر مردم از مساعدت باز مانده‌اند، گفت: بانک‌ها در کمک‌رسانی به مردم سلیقه‌ای عمل می‌کنند.
کد خبر: ۲۷۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ - 15January 2018

//«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با بیان اینکه دولت در تحقق وعده‌های خود مبنی بر اعطای کمک‌های بلاعوض به مردم زلزله‌زده غرب کشور تاکنون به خوبی عمل نکرده است، اظهار داشت: در روزهای اول این حادثه که منجر به تخریب بسیاری از منازل و محل کسب و کار مردم کرمانشاه شد، سخنگوی دولت با اعلام خبری با مضمون اعطای کمک‌های بلاعوض از سوی دولت به مردم آسیب‌دیده، باعث قوت روحیه و امیدواری افرادی شد که در این حادثه بی‌خانمان شده بودند.

نماینده خانه ملت در ادامه افزود: برخی دولتمردان جهت بازدید از مناطق آسیب‌دیده در استان کرمانشاه حضور یافتند، وعده‌هایی به مردم دادند، عکس‌های یادگاری انداختند و رفتند؛ اما تا به امروز هیچ‌کدام از وعده‌های مسئولین محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه در برخی از مناطق آسیب‌دیده مردم نیمی از مبلغ در نظر گرفته شده از سوی دولت را دریافت کرده‌اند و در برخی از مناطق دیگر مردم از مساعدت باز مانده‌اند، افزود: بانک‌ها در کمک‌رسانی به مردم سلیقه‌ای عمل می‌کنند.

وی رسیدگی به امور مردم نیازمند کرمانشاه را دغدغه مهم نماینده‌های مجلس، خصوصا نماینده‌های کرمانشاه دانست و خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم کرمانشاه از سازمان مدیریت و بانک مرکزی و همچنین از دولت پیگیر مطالبات مردم هستیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار