وصیت‌نامه شهید اصغر محبی/ در پشت جبهه با منافقین بجنگید و مبارزه با آنان را فراموش نکنید

شهید محبی در وصیت‌نامه خود آورده است: «همیشه در پشت جبهه با منافقین بجنگید و مبارزه با آنان را فراموش نکنید، چون به قول امام منافقین از کفار بدتر هستند.»
کد خبر: ۲۷۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ - 15January 2018

وصیت‌نامه شهید اصغر محبی/ در پشت جبهه با منافقین بجنگید و مبارزه با آنان را فراموش نکنیدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «اصغر محبی» سه بهمن ۱۳۴۵ در تهران چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۲۵ فروردین ۱۳۶۲ طی عملیات بیت المقدس ۳ در فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما

به نام الله پاسدار خون شهیدان و با نام خداوندی که همیشه یاور رزمندگان بوده و پی در پی نیرو‌های غیبی خود را به کمک ما می‌فرستد و ما را یاری می‌دهد. با سلام فراوان به رهبر انقلاب پیر جماران رهبری که همیشه دعاگوی رزمندگان بوده و پیروزی رزمندگان را از خدا خواستار است.

با درود بی‌کران به شهدای اسلام، از صدر اسلام تا عملیات والفجر شهدایی که هنوز پیکر پاکشان در کانال‌های بعثی نقش زمین است. با سلام به خانواده‌ی شهدا و اسرا و معلولین و مجروحینی که خداوند صبر فراوانی بر آنان عنایت کرده است.

این وصیت‌نامه را می‌نویسم، چون بر هر مسلمان واجب است، البته من که وصیتی ندارم و، چون واجب است می‌نویسم.

خدمت پدر و مادر خود سلام می‌کنم، امیدوارم که حالتان خوب باشد و به دعاگویی رزمندگان مشغول باشید، الان که این وصیت‌نامه را می‌نویسم، عازم خط هستم و در وقت بسیار کمی که دارم این وصیت‌نامه را می‌نویسم، از شما عاجزانه می‌خواهم که رهبر انقلاب را فراموش نکنید، چون این پیر جماران است که با نماز‌های شب ما را دعا می‌کند.

خدایا از تو می‌خواهم که عمر رهبر انقلاب ما را تا انقلاب مهدی، حتی کنار مهدی بی‌افزایی.‌‌ ای پدر و مادر اگر خدا لیاقتی نصیب ما کرد و شهید شدیم، ناراحت نباشید، چون خداوند می‌گوید: شهیدان را مرده مپندارید، آن‌ها نزد من روزی خوار هستند.

از شما می‌خواهم که همیشه در پشت جبهه با منافقین بجنگید و مبارزه با آنان را فراموش نکنید، چون به قول امام منافقین از کفار بدتر هستند.

از قول من از همه حلالیت بخواهید، و به آن‌ها بگویید جنگ را فراموش نکنند. به ندای امام لبیک بگویید و نکند که امام را تنها بگذارید، چون نائب امام زمان (عج) همیشه دعاگوی ماست.

امام زمان (عج) یاور ماست و فرماندهی رزمندگان، آری ما در جبهه‌ها نیرو‌های غیبی را دیده‌ایم و امام زمان (عج) فرمانده ما است.

خدایا تو را به جان امام حسین (ع)، تو را به علی‌اکبر، تو را به گلوی پرپر شده‌ی علی‌اصغر، از تو می‌خواهم مرگ در بستر را برای من قرار مده. دیگر عرضی ندارم، چون وقت خیلی خیلی کم و صحبت از معجزات و امداد‌ها فراوان است.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

اگر پیکرم را تکه تکه کنند و آتش زنند و خاکسترم کنند و در آب بریزند، باز هم میگویم: اسلام پیروز شرق و غرب است.

خداحافظ

اصغر محبی ۱۳۶۲/۱/۲۱»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار