دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان تجلیل شدند‌

در مراسمی با حضور معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع‌، از ‌برگزار‌کنندگان بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو نظامیان جهان (سیزم) تجلیل شد.
کد خبر: ۲۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱ - 08September 2014

دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان تجلیل شدند‌

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ «نصرالله عزتی» معاون هماهنگکننده وزارت دفاع و رئیس ستاد برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو نظامیان جهان (سیزم) در این مراسم با بیان اینکه وزارت دفاع تاکنون تجربه برگزاری چنین مسابقاتی را نداشت، گفت: با لطف و عنایت خداوند، حمایتهای همهجانبه وزیر محترم دفاع و تلاش تمام مسئولان برگزاری مسابقات، وزارت دفاع توانست در برگزاری این دوره از مسابقات به اذعان تمام تیمهای شرکتکننده موفق عمل کند.

 وی با اشاره به ابراز رضایت مسئولان سیزم جهانی از میزبانی بسیار خوب وزارت دفاع در برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان اظهار کرد: کلنل مومبی کویتا دبیرکل سیزم پس از پایان مسابقات از مسئولان ایرانی در برگزاری مطلوب و با کیفیت این دوره تشکر ویژه کرد.

امیر عزتی با بیان اینکه برگزاری مطلوب مسابقات تکواندو نظامیان جهان در کشورمان به نوعی موجب معرفی فرهنگ و تمدن غنی ایرانی ـ اسلامی به میهمانان و خارجی و خنثیکننده تبلیغات منفی علیه ایران اسلامی بود، تاکید کرد: برهمین اساس و با تاکیدات وزیر دفاع، تمام مسئولان وزارت دفاع همت خود را برای برگزاری مطلوب مسابقات به کار بستند که به لطف خداوند این دوره از مسابقات بدون کوچکترین مشکلی برگزار و میهمانان شرکتکننده پس از پایان مسابقات، با رضایت کامل و خاطرهای خوش ایران را ترک کردند.

معاون هماهنگکننده وزارت دفاع با اشاره به حضور ۱۸ کشور در این دوره از مسابقات گفت: هماهنگ کردن این تیمها با توجه به اینکه بانوان ورزشکار از چندین کشور و با فرهنگ و سلایق مختلف در این دوره از مسابقات حضور داشتند، امر بسیار دشواری بود که متولیان برگزارکننده به خوبی توانستند شرایط لازم را جهت اجرای این دوره از مسابقات فراهم کنند.

در پایان روسای کمیتههای روابط خارجی، اجرایی، پشتیبانی، روابط عمومی، تبلیغات، تشریفات، حفاظت، امنیت، انتظامات، پژوهش، مالی و... با اهداء لوح تقدیر و نشان ویژه مسابقات مورد تجلیل قرار گرفتند.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار