سفیر سوریه در تهران:

سوریه، در سنگر مقاومت تا پیروزی قدس خواهد ماند/ ما در این جنگ پیروز خواهیم بود

سفیر سوریه در تهران گفت: همان طور که غرب در توطئه های سابقش شکست خورده است در این توطئه نیز شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۲ - 03September 2013

سوریه، در سنگر مقاومت تا پیروزی قدس خواهد ماند/ ما در این جنگ پیروز خواهیم بود

عدنان محمود سفیر سوریه در ایران در همایش "سوریه سنگر مقاومت" ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش و حمایت ملت ایران از سوریه گفت: جمهوری اسلامی در موضع یکپارچه خود به رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) از دولت و ملت سوریه پشتیبانی کرده اند، این موضع گیری که مورد افتخار ما می باشد از سوی همه ارکان جمهوری اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: هدف اصلی این جنگ به زانو در آوردن محور مقاومت می باشد که جمهوری اسلامی ایران و سوریه اعضای اصلی آن را تشکیل می دهند.

سفیر سوریه در ایران افزود: از آغاز این جنگ که با حمایت کشورهای مرتجع، امریکا و تکفیری ها شروع شد، به زانو در آوردن محور مقاومت از اهداف اصلی آنها بوده است که در ابتدا، معاون وزیر دفاع امریکا گفت اگر سرویه حمایت خود را از محور مقاومت قطع کند، این جنگ پایان خواهد یافت.

عدنان محمود با اشاره به مستندات موجود در خصوص استفاده تکفیری ها از سلاح شیمیایی تصریح کرد: سوریه با اقتدار کامل با تکفیری ها که از سوی امریکا پشتیبانی می شوند به مقابله برخواست؛ ولی پس از اینکه کشورهای غربی دیدند این تکفیری ها در حال شکست هستند، تصمیم گرفتند خود به طور مستقیم وارد جنگ شوند، آن هم با بهانه دروغین استفاده از سلاح های شیمیایی.

وی افزود: از یک سال پش، دولت سوریه متوجه این سناریو برای تهاجم به سوریه شده بود؛ لذا در مارس سال گذشته، دولت سوریه از سازمان ملل خواست که کارشناسانی برای تحقیق در مناطق "ریس" و "خان اسد" به سوریه بفرستد ولی با فشارهای کشورهای غربی، این کارشناسان اعزام نشدند.

سفیرسوریه در تهران تاکید کرد: تمام ادعاهای امریکا و کشورهای غربی در مورد سوریه در رابطه با استفاده از سلاح های شیمیای غیر واقع و غلط می باشد که این مورد، سناریویی جهت حمله به سوریه است. این روش ما را به یاد سناریو دروغین امریکا برای حمله به عراق می اندازد.

وی افزود: مردم سوریه با روحیه بالا بیش از همیشه در صحنه مقاومت حضور دارند و سوریه با اقتدار کامل به این تجاوزات پاسخ خواهد داد و همان طور که امام خامنه ای فرمودند: "این تجاوز تمام منطقه را به آتش خواهد کشید".

عدنان محمود ادامه داد: مقاومت و پایداری مردم سوریه می تواند این تجاوز را به شکست برای غرب و مرتجعین منطقه تبدیل کند. تحلیل گران امریکایی و جان بولتون صریحا اعلام کردند که تجاوز به سوریه تجاوز غیر مستقیم به ایران است. اما این تهدیدهای غرب علیه سوریه، سبب تقویت مقاومت مردم سوریه در مقابل آنان می شود.

سفیر سوریه در تهران تصریح کرد: من در حضور شما برادران جمهوری اسلامی اعلام می کنم که ما در این جنگ پیروز خواهیم بود و همان طور که غرب در توطئه های سابقش شکست خورده در این توطئه نیز شکست خواهد خورد و همان طور که در شعار شما آمده است سوریه، در سنگر مقاومت تا پیروزی قدس خواهد ماند.


وی در پایان اظهار داشت: با تمام این توطئه ها، مسئله اصلی ما، آزادی فلسطین خواهد ماند و در آخر نیز از تمام ارگان ها، سپاه پاسداران، ریاست جمهوری و در راس آنان امام خامنه ای تشکر می کنم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار