بنای یادبود برای کارکنان فداکار نفتکش سانچی ساخته می‌شود

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از نصب بنای یادبود کارکنان فداکار نفتکش سانچی در جوار شهدای خدمت آتش­نشان پلاسکو و همچنین طرح دولت برای تجلیل از این عزیزان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ - 15January 2018
بنای یادبود برای کارکنان فداکار نفتکش سانچی ساخته می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مهدی ایزدی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده کارکنان فداکار نفتکش سانچی و طلب صبر برای خانواده این عزیزان گفت: تجلیل و قدرشناسی از کسانی که جان عزیز خود را در راه خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی فدا می کنند وظیفه ملی و یک ضرورت است. در این راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران حساسیت آحاد مردم برای تقدیر از کسانی که با تمام وجود در حال خدمتگزاری به میهن اسلامی هستند را پاس می‌دارد.
 
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد با اشاره به مطالب مطرح شده در نشست هیئت دولت برای تجلیل از کارکنان فداکار حادثه نفتکش سانچی گفت: خوشبختانه آیین نامه «فداکاران راه خدمت» با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران تدوین شده که پس از تصویب نهایی این آیین‌نامه در هیات دولت دستگاه‌های ذیربط اقدامات مقتضی را به انجام می‌رسانند و البته تا پیش از تصویب این آیین‌نامه، تجلیل و قدرشناسی از عزیزانی که جان گرانمایه خویش را در راه خدمت فدا کرده اند، به عنوان دستور کار جدی از سوی دستگاه‌های متبوع دنبال می شود.
 
وی در ادامه افزود: در راستای تجلیل از کارکنان فداکار حادثه نفتکش سانچی مقرر شده است بنای یادبود این عزیزان در کنار مزار شهدای خدمت آتشنشان پلاسکو نصب شود در ضمن دستگاهی که این عزیزان در آنها مشغول خدمت بوده‌اند (شرکت ملی نفتکش) وظیفه حمایتی و خدمات‌رسانی به خانواده این عزیزان را به انجام می رساند.
 
ایزدی در پایان با اشاره به آمادگی کامل بنیاد برای اجرای قوانین و مقررات مصوب گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران همچون گذشته حسب قوانین مصوب مجلس و تصمیمات دولت آماده اجرای وظایف خود است و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.
 
انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار