موفقیت‌های نیروهای مسلح با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شکل گرفت

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه جنگ نرم مهم‌ترین حوزه فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است گفت: موفقیت‌های نیروهای مسلح با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شکل گرفت.
کد خبر: ۲۷۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴ - 15January 2018

موفقیت‌های نیروهای مسلح با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شکل گرفتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار فتح‌الله جمیری پیش از ظهر امروز در دیدار استاندار یزد با فرماندهان ارشد سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه مأموریت سپاه پاسداران در سه طیف و سه تهدید دنبال می‌شود اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه پیگیری تهدیداتی که انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس با مخاطراتی روبه رو می‌سازد بر عهده‌ دارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: تهدیدات سخت، تهدیدات امنیتی و تهدیدات نرم و تهاجم فرهنگی دشمن سه تهدیدی است که مجموعه سپاه پاسداران در این زمینه‌ها فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: در بخش تهدیدات سخت چه در زمان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و چه بعد از آن فعالیت‌های چشمگیر و درخور توجهی انجام گرفته و به نوعی تنها خطی که در هشت سال دفاع مقدس شکسته نشد الغدیر بود که نشان از کارهای بسیار خوبی است که در این بخش صورت گرفته است.

جمیری با بیان اینکه سپاه الغدیر استان یزد وظیفه اعزام نیرو به جنوب کشور و مرزها نیز عهده‌دار است گفت: هر چند نیروهای اعزامی به این مناطق با مشکلات عدیده‌ای روبه رو هستند ولی هر کدام به‌صورت داوطلبانه و علاقه شخصی خود به این مناطق اعزام می‌شوند و با جان و دل در راستای حفاظت از جمهوری اسلامی قدم بر می‌دارند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اضافه کرد: در بحث امنیتی نیز با فعالیت‌های خوبی که در استان داشتیم توانستیم در رخدادهای اخیر کشور که با نفوذ دشمن همراه بود کارهایی مثل شناسایی افراد شعار نویس و افراد هدایت کننده اغتشاشات در استان اقدامات خوبی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه عمده فعالیت‌های ما در بخش تهدیدات جنگ نرم است اظهار داشت: در این تهدید در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، پزشکی و غیره اقدامات مناسب و خوبی در کشور و استان یزد انجام گرفته به‌گونه‌ای که اقدامات در مراکز آموزشی استان یزد در سطح کشور منحصر به فرد است.

جمیری اظهار داشت: در تمام این سال‌ها اگر موفقیتی برای نیروهای نظامی بالأخص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاصل شده است از رهنمودهای مقام معظم رهبری سرچشمه می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها