حجت الاسلام محمدحسنی با آیت الله جزایری دیدار کرد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۷۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰ - 15January 2018

حجت الاسلام محمدحسنی با آیت الله جزایری دیدار کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، آیت الله جزایری در این دیدار خطاب به حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی گفت: مسولیت بسیار بزرگی از سوی رهبر فرزانه انقلاب بر دوش شما قرار گرفته و آن هدایت معنوی و ارشاد مجموعه بزرگ و غرورآفرین ارتش جمهوری اسلامی‌ ایران است که ان‌شاالله در این ماموریت موفق و سربلند باشید.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه امروز ارتش یک ارتش معنویت‌گراست، تاکید کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش جان برکف، افتخارآفرین، توانمند، مقتدر، با ایمان، معنویت‌گرا، بی‌بدیل و بی‌نظیر در سطح جهان است و ان‌شاالله خدمات بسیار بزرگتری را در آینده از ارتش ببینیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: ما به نوبه خود با هر بضاعتی که از نعمت الهی در اختیار داریم، در خدمت ارتش و دلاورمردان آن خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی نیز در این دیدار خطاب به آیت الله جزایری گفت: شما یکی از استوانه‌های انقلاب در این منطقه هستید و برای ما بوی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را می‌دهید.

وی با بیان اینکه ملت باید شاکر خداوند منان به واسطه حضور شما باشند، اظهار کرد: ملت هرگز روزهای ایستادگی و مقاومت شما در مقابل دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراموش نمی‌کند و در اتفاقات اخیر نیز نقش بی‌بدیل شما برای همگان بار دیگر به اثبات رسید.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: ما در تمامی بازدیدهای استانی خدمت نمایندگان مقام معظم رهبری می‌رسیم و از آن‌ها نور می‌گیریم تا چراغ راهی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار