از سوی آستان مقدس حضرت معصومه (س) مستند شهید ایمانی تهیه می‌شود

مستند شهید مدافع حرم «مهدی ایمانی» به منظور به تصویر کشیدن زندگی این شهید بزرگوار به همت آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت (س) تدوین می‌شود.
کد خبر: ۲۷۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱ - 15January 2018

از سوی آستان مقدس حضرت معصومه (س)مستند شهید ایمانی تهیه می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت (س) در راستای تکریم شهید مدافع حرم «مهدی ایمانی» و به تصویر کشیدن زندگی این شهید بزرگوار تهیه مستند شهید مهدی ایمانی را در دستور کار خود قرار داده است.

اکنون مصاحبه‌های مختلف این مستند تصویری با خانواده شهید ایمانی، هم‌رزمان وی و خادمان و مسؤولان آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت‌ (س) از جمله آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت این آستان مقدس و امام جمعه قم به پایان رسیده است و مرحله تدوین این اثر ارزشی توسط واحد صوت و تصویر آستان حضرت فاطمه معصومه (س) در حال دنبال شدن است.

دست‌اندرکاران مستند شهید مدافع حرم «مهدی ایمانی» برای مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید مدافع حرم نیز کلیپ پنج دقیقه‌ای را تهیه و در بسترهای مختلف رسانه‌ای از جمله شبکه‌های سراسری منعکس کردند و اکنون نیز تلاش می‌کنند تا این مستند 20 دقیقه‌ای را در اربعین شهید مهدی ایمانی اکران کنند.

شهید مهدی ایمانی‌فر متولد 1362 و از خادمان رسمی آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت (س) بود که در درگیری با عناصر گروه تروریستی داعش در استان دیرالزور در شرق سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها