آخرین اخبار از پیش‌فروش اینترنتی بلیت جشنواره فیلم فجر

قیمت بلیت‌های جشنواره فیلم فجر و گروه‌بندی فیلم‌های حاضر در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ویژه پیش‌فروش اینترنتی اعلام شد.
کد خبر: ۲۷۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ - 16January 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، قیمت بلیت‌های جشنواره فیلم فجر و گروه‌بندی فیلم‌های حاضر در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ویژه پیش فروش اینترنتی اعلام شد. در سایت فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر (سینما تیکت)، بلیت‌ها فقط به صورت سری‌های ۱۱ تایی به فروش می‌رسد. برای تهیه بلیت تکی هر فیلم در روز اکران باید به گیشه سینما مراجعه شود.

هر نفر فقط حداکثر ۲ انتخاب و در مجموع ۴ سری می‌تواند خرید داشته باشد. (هر سری شامل ۱۱ بلیت برای ۱۱ روز و مخصوص یک نفر می‌باشد). در طی مراحل خرید از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری کنید.

در صورتی که در مراحل خرید در سامانه به مشکلی برخورد کردید، پنجره‌های مرورگر را کاملا بسته و از ابتدا مراحل خرید را آغاز کنید. در پایان مراحل خرید، صندلی‌های خود را انتخاب کنید. در صورت عدم انتخاب صندلی این کار توسط سامانه انجام خواهد شد.

در صورت امکان صفحه پیگیری را چاپ کرده و در هنگام مراجعه برای دریافت بلیت، همراه خود داشته باشید و امکان خرید با سینماکارت نیز وجود ندارد. در هنگام خرید با انتخاب گزینه «ارسال با پیک» با هزینه ۱۰۰۰۰ تومان (محدوده شهر تهران) و تعیین محله، آدرس و ساعت تحویل در پایان فرآیند خرید، بلیت‌های خود را تحویل بگیرید.

در صورت انتخاب گزینه تحویل حضوری، برای دریافت بلیت‌های خود، در تاریخ‌های ۶ و ۷ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ صبح با در دست داشتن کارت ملی و کد پیگیری سامانه به نشانی «خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش، پردیس سینمایی ملت، قسمت پیش فروش بلیت جشنواره فیلم فجر» مراجعه کنید.

در صورت وجود هرگونه سوال و یا بروز مشکل به هنگام خرید اینترنتی با شماره ۷۵۳۹۱ تماس بگیرید و یا با آدرس ایمیل info@fajrticket.com مکاتبه کنید. بهای هر سری بلیت برای سینما‌های مختلف مطابق جدول زیر است:

 آخرین اخبار از پیش فروش اینترنتی بلیط جشنواره فیلم فجر

همچنین گروه‌بندی فیلم‌های حاضر در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ویژه پیش فروش اینترنتی اعلام شد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

آخرین اخبار از پیش فروش اینترنتی بلیط جشنواره فیلم فجر

انتهای پیام/ 115

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار