کاتب در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو حمایت مردم از تولیدکنندگان داخلی

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حداقل کمک مردم به تولیدکنندگان داخلی حمایت همه‌جانبه از تولیدات آنها با خرید کالای ایرانی است، گفت: اگر قرار باشد تولیدکننده داخلی مورد حمایت قرار نگیرد، در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی اقدام نکرده‌ایم و در آینده دچار ضررهای جبران‌ناپذیری در حوزه تولید خواهیم شد.
کد خبر: ۲۷۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۱ - 17January 2018

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو حمایت مردم از تولیدکنندگان داخلی«غلامرضا کاتب» نماینده مردم شهرستان گرمسار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اجرای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه داخلی سه وظیفه مهم دولت است که در صورت رعایت آن، کمک قابل توجهی در جهت بهبود وضعیت اقتصاد کشور خواهد کرد.

این نماینده خانه ملت در ادامه با بیان اینکه دولت باید با حمایت از تولید ملی میان تولیدکنندگان داخلی انگیزه رقابت ایجاد کند، افزود: هرچه قدر که مردم را تشویق به خرید کالای داخلی کنیم اما اقدامی برای ارتقای کیفیت این محصولات نکنیم، عملا رغبتی از سمت مردم برای خرید کالای تولید داخلی نخواهد بود.

وی بهبود وضعیت اشتغال را باعث ایجاد امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: بیشترین هنجارها و آسیب‌های اجتماعی ریشه در مشکلات اقتصادی جوانان دارد. دولت باید با فراهم کردن فرصت‌های شغلی اقتصاد کشور را از این وضعیت نامناسب خارج کند؛ چراکه در راستای دستیابی به اقتصاد مقاومتی، نیازمند نیروی کار بیشتر در کشور هستیم.

کاتب تحقق اقتصاد مقاومتی را در گرو فعالیت‌های جهادی مسئولان و همچنین مردم دانست و تصریح کرد: حمایت از تولیدات داخلی هم از طرف دولت و هم از طرف مردم یک اصل است. باید با تمام توان از تولیدکننده داخلی در راستای اجرایی کردن سیاست‌‌های کلی اقتصاد مقاومتی حمایت کنیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حداقل کمک مردم به تولیدکنندگان داخلی حمایت همه‌جانبه از تولیدات آنها با خرید کالای ایرانی است. اگر قرار باشد تولیدکننده داخلی مورد حمایت قرار نگیرد، پایه اقتصاد مقاومتی فرو خواهد ریخت و در آینده دچار ضررهای جبران‌ناپذیری در حوزه تولید خواهیم شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار