فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر:

اظهارنظر درباره «سانچی» نیازمند رمزگشایی «جعبه سیاه» آن است

دریادار «خرداد حکیمی» با بیان این‌که قضاوت درباره حادثه «سانچی» هنوز زود است، گفت: باید جعبه سیاه کشتی نفت‌کش رمزگشایی شود.
کد خبر: ۲۷۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ - 16January 2018

اظهارنظر درباره حادثه «سانچی» نیازمند رمزگشایی از جعبه سیاه آن استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، دریادار «خرداد حکیمی» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر در نشست با خبرنگاران، با تسلیت جان باختن دریانوردان در حادثه «سانچی»، با بیان این‌که قضاوت درباره این حادثه هنوز زود است، اظهار داشت: باید جعبه سیاه کشتی نفت‌کش رمزگشایی شود؛ زیرا از لحاظ ناوبری، ناوبری کشتی‌های نفت‌کش بسیار حساس بوده و افراد و خدمه آن باید از تخصص بالایی برخوردار باشند و خوشبختانه نیروی مورد نیاز کشتی‌های نفت‌کش در دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) تربیت می‌شود.

وی با بیان این‌که سه نفر از مسئولان کشتی سانچی از دانشجویان دانشگاه امام خمینی (ره) نوشهر بوده‌اند، افزود: در این دانشگاه آموزش به‌صورت شبانه‌روزی است و توان در دانشجویان تقویت می‌شود و به لحاظ جسمی و فیزیکی نیز آموزش‌های متناسب ارائه می‌شود.

فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر با اشاره به این‌که نفت‌کش سانچی مجهز به آخرین سیستم‌های ناوبری بود، یادآور شد: هر اتفاقی که در دریا رخ می‌دهد باید کشتی‌هایی با پمپ‌های آتش‌خوار وارد عمل شوند و اطفای حریق نیز کار هواپیما و بالگرد نیست و تحت شرایط خاصی باید آتش اطفاء شود. تصادف در دریا همانند تصادف در جاده امری طبیعی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار