سردار «عابدین خرم» فرمانده سپاه «عاشورا» آذربایجان شرقی می‌شود

مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه «عاشورا» استان آذربایجان شرقی روز پنج شنبه ۲۸ دی‌ماه در تبریز برگزار می‌شود و سرتیپ دوم پاسدار «غلامعسگر کریمیان» بعد از ۵۱ ماه خدمت در این سپاه، جای خود را به سردار «عابدین خرم» می‌دهد.
کد خبر: ۲۷۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ - 17January 2018

برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا در تبریزبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه «عاشورا» استان آذربایجان شرقی روز پنج شنبه ۲۸ دی‌ماه در تبریز برگزار می‌شود و سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌عسگر کریمیان» فرمانده سپاه «عاشورا» بعد از ۵۱ ماه خدمت در سپاه استان، جای خود را به سردار «عابدین خرم» می‌دهد.

سردار کریمیان در کنار شهید «مهدی باکری» و دیگر یارانش، سال ۱۳۵۹ جذب نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و بیشتر در نیروی انسانی، اطلاعات و عملیات لشکر ۳۱ عاشورا خدمت کرد.

در عملیات «خیبر» بعد از مجروحیت از ناحیه فک و صورت در طلائیه به اسارت دشمن درآمد و بعد از هفت سال در سال ۱۳۶۹ به میهن اسلامی‌ بازگشت.

سردار کریمیان در تیپ یکم حضرت عباس لشکر ۳۱ عاشورا با مسئولیت‌های گوناگون ادامه خدمت داد و در شهر‌های ارومیه، کرمانشاه، تبریز، قم و اردبیل در پست‌های فرماندهی خدمت کرد.

خاطرنشان می‌شود «سردار عابدین خرم» نیز در کارنامه‌ی خود فرماندهی سپاه خوی و جانشینی و فرماندهی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها