استاندار زنجان:

دشمنان نظام و انقلاب، اعتماد مردم به دولت و نظام را نشانه گرفته‌اند

استاندار زنجان گفت: دشمنان نظام و انقلاب، اعتماد مردم به دولت و نظام جمهوری اسلامی را نشانه گرفته‌اند و تلاش می‌کنند نشان دهند که تبعیض و فساد کشور را فراگرفته و راهکاری برای حل مشکلات جامعه وجود ندارد.
کد خبر: ۲۷۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ - 16January 2018

دشمنان نظام و انقلاب، اعتماد مردم به دولت و نظام را نشانه گرفته‌اندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «اسدالله درویش امیری» استاندار زنجان در نشست با فرمانداران شهرستان‌های استان، فرمانداران را موتور محرکه دولت در شهرستان‌ها دانست و اظهار داشت: فرمانداران باید با برگزاری منظم جلسات شوراهای اداری و دیدارها و سرکشی‌ها در مجموعه شهرستان خود، موضوعات مختلف را با زبان ساده به اطلاع مردم برسانند و هشدارهای لازم در خصوص موضوعاتی همچون، کمبود آب با مردم را در میان بگذارند.

وی با اشاره به اینکه باید زمینه لازم برای شنیدن گلایه‌های مردم در فضایی سالم از سوی مسئولان فراهم شود، افزود: ضروری است فرمانداران و مدیران، دیدار با مردم، سرکشی به روستاها و دهستان‌ها و برگزاری نشست با نخبگان، سرمایه‌گذاران، فعالین بخش خصوصی و اقشار مختلف جامعه را از اولویت‌های برنامه کاری خود قرار دهند و با مردم ارتباط نزدیک داشته باشند، چرا که این ارتباطات جامعه را زنده نگه می دارد، تدابیر را منتقل می کند و موجب امیدآفرینی می‌شود. 

«درویش امیری» مدیران حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استانداری را نیز موتور محرکه و تقویت کننده فرمانداران عنوان کرد و افزود: اطلاع‌رسانی مناسب از موضوعات کشور به فرمانداران از وظایف مدیران حوزه ستادی استانداری است.

استاندار زنجان موضوع معیشت مردم و بحث گرانی و بیکاری را منشاء اصلی اغتشاشات اخیر در کشور عنوان کرد و افزود: علاوه بر مشکلات معیشتی و مسائل اجتماعی، مخالفین دولت نیز تلاش می‌کردند دولت را ناکارآمد جلوه دهند و از سوی دیگر، مدیران و نیروهای دولتی هم نتوانستند با تسلط کافی و زبان ساده، اقشار مختلف به ویژه سطح متوسط جامعه را اغنا کنند. 

وی گفت: دشمنان نظام و انقلاب، اعتماد مردم به دولت و نظام جمهوری اسلامی را نشانه گرفته‌اند و تلاش می‌‌کنند نشان دهند که تبعیض و فساد کشور را فراگرفته و راهکاری برای حل مشکلات جامعه وجود ندارد، لذا باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های جامعه از جمله فضای مجازی برای افزایش نشاط و امید در کشور استفاده کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی و هماهنگی مناسب با مسئولین صدا و سیمای مرکز استان، زمینه حضور مدیران دستگاه های اجرایی در دهه فجر امسال به منظور بیان اقدامات و دستاوردهای حوزه آن ها فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار