با حضور حجت‌الاسلام محمدحسنی صورت گرفت؛

تجلیل از مدافعان حرم تیپ 392 زرهی ارتش

در مراسمی که با حضور رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد از مدافعان حرم تیپ 392 زرهی دشت آزادگان نیروی زمینی ارتش تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۲۷۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ - 16January 2018

تجلیل از مدافعان حرم تیپ 392 زرهی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، با حضور حجت الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌نسب، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا از چهار نفر از کارکنان تیپ 392 زرهی دشت آزادگان که از جبهه مقاومت برگشته بودند، طی مراسمی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

حجت الاسلام محمدحسنی در این مراسم اظهار داشت: به دو دلیل عقلی و شرعی ما مکلف به حضور در جبهه مقاومت هستیم. مقام معظم رهبری فرمودند که اگر رزمندگان ما در جبهه مقاومت حضور پیدا نمی‌کردند و به مقابله با دشمن در آن مناطق نمی‌پرداختند، امروز مشغول جنگ با دشمنان در داخل کشور بودیم.

وی افزود: از نظر دینی نیز موظف هستیم فریاد مظلوم را در هر نقطه از دنیا پاسخ دهیم. ایدئولوژی، عقیده، دکترین و راهبرد دین ما این است که اگر صدای مظلومی را شنیدیم و فریادرسی نکردیم، مسلمان نیستیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خطاب به فرماندهان و کارکنان تیپ زرهی دشت آزادگان گفت: آنچه در سوریه، عراق و لبنان اتفاق افتاد، یک رزمایش مقدماتی برای آزادی قدس شریف و بیرون کردن رژیم غاصب صهیونیستی از بخشی از سرزمین‌های اسلامی بود و ان‌شاالله به دست جوانان با غیرت این مهم رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: ما باید کاری کنیم تا این غده سرطانی در منطقه حذف شود و زمینه را برای حاکمیت جهانی امام زمان (عج) فراهم کنیم و یادمان نرود که  زمینه‌سازی برای حاکمیت اسلام بر کل جهان وظیفه ماست.

حجت الاسلام محمدحسنی در پایان با بیان اینکه ما مدیون و بدهکار رزمندگان و مدافعان حرم هستیم، تصریح کرد: وجود همه رزمندگان و مدافعان حرم برای ملت نستوه و ولایتمدار ایران افتخاری بزرگ است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار