وزیر اطلاعات:

مهار اغتشاشات اخیر موجب اقتدار نظام اسلامی شد

حجت‌الاسلام «سیدمحمود علوی» گفت: مهار اغتشاشات که دشمنان به آن دل بسته بودند، موجب اقتدار نظام اسلامی شد و با وحدت و عملکرد خوب دستگاه‌ها و همکاری مردم فهیم، موفقیت‌های خوبی به دست آمد.
کد خبر: ۲۷۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ - 16January 2018

مهار اغتشاشات اخیر در کشور موجب اقتدار نظام اسلامی شد

به گزارش دفاع پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «سیدمحمود علوی» وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: مهار اغتشاشات که دشمنان به آن دل بسته بودند، موجب اقتدار نظام اسلامی شد و با وحدت و عملکرد خوب دستگاه‌ها و همکاری مردم فهیم موفقیت‌های خوبی به دست آمد.

وی بر دامن نزدن به مسائل اختلاف آفرین در کشور که موجب سودجویی دشمنان برای ایجاد نا امنی می‌شود، تأکید کرد و تقویت وحدت را در تمامی ابعاد ضرورتی انکار ناپذیر برشمرد.

حجت‌الاسلام علوی با بیان این‌که پیروزی‌های جمهوری اسلامی در منطقه با رهبری‌ حکیمانه مقام معظم رهبری و تدابیر و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها میسّر و موجب سر شکستگی دشمنان شد، افزود: بروز حوادث هفته‌های گذشته در ایران زمینه‌ساز شادمانی دشمنان بود.

وی علت پیروزی پیدایش انقلاب اسلامی در ایران را اجرای فرامین الهی و احکام اسلام و سیره ائمه معصومین (ع) برشمرد و یادآورشد: قرار گرفتن در جایگاه گره‌گشایی از کار مردم، نشان‌گر لطف خداوند است و شکر این نعمت را باید با خدمت‌گذاری بیشتر و بی‌منت به جای آورد.

حجت‌الاسلام علوی با بیان این‌که نگاه دنیوی به مقام و ریاست منجر به خسارت خواهد شد، اظهار داشت: امام علی(ع) برای یاری مظلومان و رسیدگی به محرومان مسئولیت اداره جامعه اسلامی را پذیرفت و این سیره باید الگوی مسئولان در نظام اسلامی باشد.

وی پذیرفتن مسئولیت در نظام اسلامی را قبول امانت دانست و گفت: در منطق اسلام، محبوب‌ترین افراد آن کسانی هستند که بیشتر به مشکلات و رنج‌های مردم رسیدگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام علوی افزایش درآمد سالانه، ارائه آموزش و اجرای عدالت را از جمله حقوق مردم در نظام اسلامی خواند و ادامه داد: خدمت‌رسانی به مردم از حقوق حقه آنان است و باید حداقل با حفظ کرامت و بها دادن به شخصیت مردم، ضعف‌ها و نقصان‌ها را تعدیل کرد.

وی مهربانی و عطوفت را در حکومت اسلامی و اداره جامعه ضروری دانست و گفت: باید قدرت خود را در برابر دشمنان به کار گرفت و به آحاد مردم که درون نظام هستند، خدمت‌رسانی کرد.

وزیر اطلاعات بر پرهیز از ایجاد و دل‌زدگی و پاشیدن بذر نا امیدی در جامعه تأکید و ابراز داشت: باید با همدلی، هم‌افزایی و تقویت روحیه وحدت، مسائل و مشکلات را برای پیشبرد حکومت اسلامی برطرف ساخت.

وی با تسلیت شهادت سه تن از شهدای عرصه گمنامی در آذربایجان غربی که در جهت تضمین امنیت نظام سینه خود را سپر کردند، اما اجازه ایجاد ناامنی به دشمنان ندادند، یاد و خاطره کارکنان کشتی نفت کش ایرانی را گرامیداشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار