مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

خوزستان باید در حوزه دفاع مقدس پیشرو باشد

سردار «محمد علی‌پور» گفت: به اندازه همه آدم‌ها و تمام جغرافیای استان خوزستان، حرف‌های تازه‌ای برای موضوع دفاع مقدس قابل ارائه است.
کد خبر: ۲۷۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ - 17January 2018

خوزستان باید در حوزه ی دفاع مقدس، پیشرو باشد

به گزارش دفاع پرس از اهواز، سردار «محمد  علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، در جلسه بررسی نمایشگاه دستاوردهای ادارات‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور، اظهار داشت: نمایش دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که هفته گذشته در تهران برگزار شد، فرصت مناسبی بود که همه استان‌ها بتوانند گوشه‌ای از فعالیت‌ خود را به منصه ظهور برسانند و نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنند.

وی افزود: بی‌شک هر جا نامی از دفاع مقدس بیاید، نام و آوازه خوزستان باید بدرخشد، چرا که این استان ولایت‌مدار، توانست بار عظیمی از جنگ را بر دوش بکشد و مهم‌تر از آن، میزبان شایسته‌ای برای رزمندگان سراسر کشور باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان همچنین بر لزوم گردآوری تاریخ شفاهی رزمندگان استان تأکید کرد و تصریح کرد: افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول، دریافت مجوز ساخت مرکز فرهنگی ماهشهر، کیفیت‌بخشی و چاپ کتب حوزه دفاع مقدس و افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از مهم‌ترین برنامه‌هایی هستند که قصد داریم تا پایان سال‌جاری آن‌ها را به یک نتیجه مطلوب برسانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار از خوزستان همیشه به گونه‌ای است که در بحث دفاع مقدس باید پیشرو و پرچمدار باشد و امیدواریم که ما در این برهه توانسته باشیم انتظار به حق رزمندگان سراسر کشور را تحقق بخشیده و انتقال دهنده خوبی برای فرهنگ ناب دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار