خضری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حذف میلیون‌ها نفر از لیست یارانه‌بگیران کذب است

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امورات اقشار محروم با دریافت یارانه می‌گذرد، گفت: حذف میلیون‌ها نفر از لیست یارانه‌بگیران کذب است.
کد خبر: ۲۷۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ - 17January 2018

حذف ملیون‌ها نفر از لیست یارانه بگیران صحت ندارد«رسول خضری» عضو کمیسیون تلفیق بودجه و نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با بیان اینکه مرزنشینان در طول جنگ تحمیلی با حداقل امکاناتی که در دست داشتند به منظور دفاع از خاک وطن در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند، اظهار داشت: امروز وضعیت معیشتی مردم مرزنشین به خصوص مرزنشینان غرب کشور در شرایط اسف‌باری قرار دارد؛ چراکه حدود 4 ماه است دولت با مسدود کردن مرزهای غربی کشور درصدد است تا قاچاق کالا  را به کلی ریشه کن کند، اما مبارزه صد در صدی با معضل قاچاق در گرو بیکار کردن کوله بران نیست. حداقل کاری که دولت به ازای منع کسب و کار قشر ضعیف کوله بران کرده است این بود که با تدابیری اقتصاد مرزنشینی را رونق بخشد اما تاکنون اقدامی در این راستا انجام نشده است.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه دولت در لایحه بودجه 97 سعی بر افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی به منظور ایجاد فرصت های شغلی داشت، افزود: اگر افزایش قیمت بنزین مورد تایید مجلس قرار می‌گرفت بی‌تردید تاثیر مخربی بر روی برخی از اقلام مورد نیاز مردم می‌گذاشت که این اقدام مشکلات معیشتی را دوچندان می‌کرد؛ لذا این اقدام دولت توجیه اقتصادی نداشت.

وی حذف 30 میلیون نفر از لیست یارانه‌بگیران را کذب دانست و یادآور شد: در شرایطی که امورات زندگی اقشار ضعیف جامعه با دریافت یارانه‌ می‌گذرد، مگر می‌شود 30 میلیون نفر را از لیست یارانه‌بگیران حذف کرد؟ نمایندگان مجلس تحت هیچ شرایطی رای به حذف یارانه نقدی مردم نمی‌دهند و دولت مکلف به پرداخت یارانه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار