فرمانده نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛

تقدیم 46 هزار شهید نیروی زمینی ارتش به‌ نظام اسلامی/ درهای شهادت همواره به روی عاشقان «الله» باز است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری از تقدیم 46 هزار شهید نیروی زمینی ارتش به‌ نظام اسلامی خبر داد و گفت: درهای شهادت همواره به روی عاشقان «الله» باز است.
کد خبر: ۲۷۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ - 16January 2018

تقدیم 46 هزار شهید نیروی زمینی ارتش به‌ نظام اسلامی/ درهای شهادت همواره روی عاشقان «الله» باز استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری بعدازظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید محسن برزگرزاده در اسلامشهر اظهار داشت: شهادت در باغ سبزی است که توسط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران روی عاشقان لقاءالله باز شده و در امتداد این راه ولی‌ امر مسلمین جهان قرار گرفته است.

وی افزود: بهترین راه شکرگزاری نعمت ولایت، ولایت‌مداری و ماندن پشت سر رهبری، ولایت فقیه و فرمانده کل قواست که امروز مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی به طرق مختلف، این ولایت‌مداری را به نمایش می‌گذارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: در نیروی زمینی ارتش، بیش از 46 هزار شهید وجود دارد که شهید محسن برزگرزاده آخرین شهید نیروی زمینی نیست و اولین آن‌ها هم نبوده، بلکه در باغ شهادت به روی عاشقان شهادت همیشه باز است.

حیدری بیان کرد: در قاموس سربازی واژه تسلیت وجود ندارد، بلکه از روی احساسات و عواطف شهادت این هم‌رزم فداکار و شجاع را به مادر، پدر، همسر و فرزندان شهید تسلیت و تبریک می‌گوییم و خانواده‌ای که خاستگاه آن‌ها ایثار و شهادت است و شهیدی به معراج می‌رود، خانواده معراجی هستند.

وی افزود: خانواده شهید برزگرزاده جزو اولیای الهی هستند؛ مگر می‌شود خانواده‌ای در زمره اولیای خدا نباشد و شهیدی از آن به‌سوی آسمان و الله پر بکشد؟ از دامن‌ پاک مادر عزیز و از دسترنج مطهر پدر بزرگواری این شهید به معراج خدا پرواز کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آیات الهی داریم که یک رزمنده متعهد و باتقوا برابر  با 10 نفر نیروی رزمی است و خداوند متعال هم این مطلب را در میان نیروهای کلاه‌سبز تیپ 65 نیروهای مخصوص قرار داده که بنده نه به‌عنوان فرمانده نیروی زمینی بلکه به‌مثابه یک شهروند، ادعا می‌کنم که هر کدام از عزیزان تیپ 65 به‌منزله 10 رزمنده دلاور هستند.

حیدری تأکید کرد: اگر امروز شهید برزگرزاده را از دست‌ داده‌ایم، به معنای آن است که 10 نفر نیروی مبارز، شجاع و فداکار را از دست‌ داده‌ایم؛ چون پر کردن جای یک کلاه‌سبز برای ارتش و نیروی زمینی بسیار سخت است؛ چراکه این عزیزان در تمام مأموریت‌ها از بدو شکل‌گیری انقلاب تا امروز پشتیبان انقلاب و رهبری بوده و هستند.

وی اظهار کرد: میادین آموزشی برای ما کمتر از میدان مبارزه برابر دشمن نیست؛ در میدان جنگ در رزمگاه با دشمن می‌جنگیم و در میدان آموزش و در رزمگاه آموزش یاد می‌گیریم گه چگونه با دشمن بجنگیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: محسن برزگرزاده انسان شریف و به خدا پیوسته است که در دوران دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایستادگی برابر منافقین کثیف و جهنمی سرافرازی و رزمندگی کرده و در بحث آموزش هم از اساتید برجسته تیپ 65 بود که انصافاً پر کردن جای این استاد ممتاز، برجسته و فرهیخته آموزش برای تیپ 65 و نیروی زمینی ارتش بسیار سخت و دشوار است؛ این اساتید مسؤولیت بسیار بزرگی بر عهده‌ دارند.

شهید سروان محسن برزگرزاده از مربیان برجسته تیپ 65 نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که چند روز گذشته و در حین انجام مأموریت آموزشی دچار سانحه شد و دعوت حق را لبیک گفت؛ از این شهید بزرگوار، دو فرزند پسر به یادگار مانده است تا ادامه‌دهنده راه پدر باشند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار