سردار یزدی در آیین رونمایی از کتاب «لبخند پاریز»:

تشکیل بسیج جهان اسلام برای آزادی قدس یادگار شهید الله‌دادی‌هاست

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: شهید الله دادی در تشکیل بسیج جهان اسلام و برای آزادسازی قدس تلاش زیادی کرد.
کد خبر: ۲۷۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷ - 16January 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین رونمایی از کتاب «لبخند پاریز» شامل زندگی‌نامه سردار شهید مدافع حرم «محمدعلی الله دادی» بعد از ظهر امروز با حضور سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه تهران بزرگ و گلعلی بابایی و رخساره ثابتی نویسنده کتاب و این خانواده شهید در نخلستان اوج برگزار شد.

سردار یزدی در این مراسم با بیان این که شهید الله دادی کسی بود که در طول سال‌های متمادی در جبهه مقاومت و در مسیر اعتلای کلمه الله بود، اظهار داشت: این شهید بزرگوار در مسیر مقاومت هیچگاه پا به عقب نگذاشت. او کسی بود که سال‌ها به دنبال شهادت رفت.

وی افزود: روز‌های شیرین دفاع مقدس که خیلی‌ها به جای دفاع از مردم کشور و دین مشغول کار‌های شخصی خود بودند، شهید الله دادی در آن ایام خوش درخشید. ایشان زیبا عمل کرد و محکم ایستاد و پس از جنگ در خدمت سربازی کوتاهی نکرد و از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: شهید الله دادی در یزد، سپاه محمد رسول الله (ص) و جبهه مقاومت ایثارگری کرد. ما در جبهه مقاومت تحقق آرزوی‌های امام راحل را به دست این سربازان دیدیم. رزمندگان آرزو می‌کردند که روزی در جایی بجنگند، که دشمن روبه‌رویشان رژیم صهیونیستی باشد. دعای بچه‌های ما برای شهادت این بود که اگر قرار است شهید شوند در برابر خبیث‌ترین افراد به شهادت برسند.

سردار یزدی خاطرنشان کرد: شهید الله دادی در جبهه مقاومت و در مقابل رژیمی ایستاد و به شهادت رسید که مبارزه با آن‌ها آرزوی بزرگ بچه‌های ما بود. ما به شهیدانی همچون الله دادی افتخار می‌کنیم که برگ‌های تاریخ کشورمان را مزین کرده‌اند و سالیان سال الگو و اسوه خواهند بود.

وی اظهار داشت: بچه‌های ما دیگر به دنبال قصه‌های افسانه‌ای در تاریخ نخواهند گشت و در لابه‌لای اشعاری که صحت آن‌ها مشخص نیست به دنبال افتخار نمی‌روند، چون امروز ما الگو‌هایی مانند شهید الله دادی داریم که این چنین درخشیده‌اند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به زمان و مکان شهادت سردار الله دادی بیان کرد: زندگی و ارتباط این شهید با همرزمان و فرماندهان ارشد و نیرو‌ها و سربازان تحت امر با اخلاقی شیرین، لبخند و قول امین بود. زندگی پرافتخار این شهید برای ما درس است. اگر الله دادی در نزدیک‌ترین مکان به قدس شهید نمی‌شد، شاید ما بی‌انصافی و کم توفیقی می‌دانستیم، ولی ایشان این لیاقت را داشت که در بهترین مکان و زمان و در مقطعی که بسیج جهان اسلام برای رهایی قدس شکل گرفت به شهادت برسد.

وی با تاکید بر نقش الله دادی در تحقق بسیج جهانی اسلام برای آزادسازی قدس گفت: تشکیل بسیج جهان اسلام در یمن، افغانستان، سوریه، پاکستان، و عراق از برکات خون شهید الله دادی که به یادگار مانده است. دشمن می‌داند که چگونه و از کجا سیلی خورده است. دشمن داعش را درست کرده بود تا صد‌ها سال غده چرکینی را در دامن شیعه بگذارد. آن‌ها می‌خواستند رژیم صهیونیستی دیگری را در منطقه ایجاد کنند، اما آن‎ها از الله دادی و دوستانش سیلی خوردند.

سردار یزدی با اشاره به نقشه‌های دشمن عنوان کرد: دشمن در جنگ خندقی دیگر متحد شده و با پول‌های کثیف عربستان و نفاق منافقین و توهم سلطنت طلب‌ها قصد داشتند در کشور ناآرامی ایجاد کنند، اما فرزندانی همچون شهید الله دادی ایستادند تا از شجره طیبه دفاع کنند. این دفاع، دفاع حق در برابر باطل است که ماندنی خواهد بود. ما باید خودمان را با این دفاع ملموس کنیم و جای خودمان را پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر این بچه‌ها از خودگذشتگی نمی‌کردند امروز باید با ترس در خیابان‌های تهران از کنار ماشین‌ها عبور می‌کردیم که آیا این ماشین منفجر می‎شود یا نه. این کتاب تاریخ کشورمان است که امیدوارم مرضی رضایت خداوند قرار گیرند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار