حجت‌الاسلام محمد حسنی در جمع تکاوران تیپ ۴۵ نزاجا:

یکی از راه‌های جدید استکبار جهانی ایجاد فتنه در فضای مجازی است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: فتنه در فضای مجازی یکی از راه‌های جدید استکبار جهانی است که این روزها در این حوزه سرمایه زیادی صرف کرده و باید مراقب بود که در این فضا فریب دشمن را نخوریم.
کد خبر: ۲۷۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴ - 16January 2018

یکی از راه‌های جدید استکبار جهانی ایجاد فتنه در فضای مجازی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع تکاوران و نیروهای مخصوص تیپ ۴۵ نیروی زمینی ارتش در خوزستان گفت: تمرکز دشمن روی نیروهای مخصوص، به صورت ویژه است تا بتواند از راه‌های مختلف روحیه آنها را تضعیف کند، بنابراین باید مراقب توطئه‌های دشمن علیه خود باشید.

وی افزود: دشمن پیوسته بدنبال به دام انداختن و از راه به در کردن جوانان مومن و انقلابی است به ویژه سعی دارد در نیروهای مسلح نفوذ کند چراکه می‌داند با نفوذ در شما به خواسته‌های خود دست می‌یابد.

محمد حسنی تصریح کرد: فتنه در فضای مجازی یکی از راه‌های جدید استکبار جهانی است که این روزها در این حوزه سرمایه زیادی صرف کرده و باید مراقب بود که در این فضا فریب دشمن را نخوریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: باید در بهترین شرایط آمادگی و توان رزمی بود، البته که تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران انگشتانشان روی ماشه سلاح‌هایشان قرار دارد و فقط منتظر صدور فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستند تا ماموریت‌های محوله را به نحو احسن انجام دهند، اما شما نیروهای مخصوص وظیفه بسیار سنگین‌تری نسبت به دیگر همکارانتان دارید.

وی بابیان اینکه شما مجاهدان پا در رکاب هستید، گفت: در ارتش مجاهدان پا در رکاب زیادی هستند که نمونه بارز آن مدافع حرم تیپ ۴۵ نیرو مخصوص شهید ذوالفقار نسب است، همچنین ارتش از فرماندهان دلاور، شجاع، بصیر، انقلابی، جهادگر بهره‌مند است که در راس آنها امیر سر لشکر موسوی را می‌توان نام برد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان گفت: اگر مردم بدانند که شما رزمندگان در نیروهای مسلح چه آموزش‌ها و دوره‌های رزمی را طی می‌کنید و از آمادگی جسمانی، روحی و توان رزمی برخوردار هستید دلهای ملت بابت تهدیدات پوشالی دشمن قرص‌تر می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها