سردار غیب پرور:

۱۰ هزار گروه جهادی برای اجرای طرح‌های سازندگی بسیج در کشور پیش‌بینی شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ۱۰ هزار گروه جهادی متشکل از ۸۱۰ هزار نفر نیروی متخصص برای اجرای طرح‌های مختلف بسیج سازندگی در تمام نقاط کشور پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۲۷۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰ - 16January 2018

۱۰ هزار گروه جهادی برای اجرای طرح‌های سازندگی بسیج در کشور پیش بینی شده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج در موضوع سازندگی در چند زمینه کشاورزی، آبخیزداری، دامداری و حمایت از صنایع کوچک طرح‌هایی را در دست اجرا دارد.

سردار غیب پرور بیان کرد: بخش مهمی از این طرح‌ها مربوط به سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: برخی از این طرح‌ها در قالب صندوق‌های قرض الحسنه در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است که در این سفر چارچوب‌های آن مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: در نظر داریم برای بهبود زندگی عشایر سیستان و بلوچستان یک سری خدماتی را به این عزیزان ارائه کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم سیستان و بلوچستان مشکلاتی دارند که باید مورد توجه مسئولان دولتی و سپاه قرار گیرد.

سردار غیب پرور اظهار داشت: از زمانی که از تهران به سمت سیستان و بلوچستان حرکت کردم تاکید داشتم تا با معتمدان، ریش سفیدان و بزرگان طوایف این استان دیداری از باب قدردانی داشته باشم.

وی ادامه داد: نقش این بزرگان در حفظ انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام زبانزد خاص و عام است به همین دلیل بر خود لازم دانستم تا از این بزرگواران تشکر کنم.

وی تصریح کرد: در صحبت‌های بزرگان سیستان و بلوچستان علاقه این عزیزان را به رهبر معظم انقلاب و نظام به وضوح دیدم که چه خالصانه و زیبا به انقلاب عشق می‌ورزند.مردم سیستان و بلوچستان لایق بهترین خدمات هستند.

ر ئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطر نشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان لایق بهترین خدمات هستند و بر خود می‌بالیم که خدمتگزار این مردم هستیم.

سردار غیب پرور گفت: بسیج و سپاه در خصوص سلامت مردم تا کنون گروه‌های پزشکی زیادی را به مناطق محروم اعزام کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: بسیج طرح جدیدی در خصوص سلامت مردم در مناطق محروم را دنبال می‌کند تا بسیج جامعه پزشکی در یک محله، بخش و روستا به مدت سه تا پنج سال حضور مستمر داشته باشند.

وی ادامه داد: این امر سبب می‌شود تا خدمات به محرومان به صورت عمیق و تخصصی ارائه شود.

سردار غیب پرور  تصریح کرد: همچنین به دنبال این هستیم تا برای هر آبادی یک شناسنامه سلامت تدوین شود.

سردار غیب پرور تاکید کرد: اجرای این طرح مستلزم هماهنگی با وزارت بهداشت است که خوشبختانه وزیر بهداشت نظر مثبتی نسبت به این طرح دارد.

سردار غلامحسین غیب پرور امروز (سه شنبه) به منظور دیدار با نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، دیدار و گفت‌وگو با فرماندهان و نیرو‌های سپاه و بسیج و شرکت در نشست هم اندیشی سران و بزرگان طوایف شیعه و سنی سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده است.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار