تلاش نظامیان صهیونیست برای احیای یگان ترور

گروهی از نظامیان صهیونیست در حال تلاش برای احیای یگان ترور با هدف گرفتن انتقام از فلسطینیان هستند.
کد خبر: ۲۷۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷ - 16January 2018

تلاش نظامیان صهیونیست برای احیای یگانِ تروربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، منابع رسانه‌ای صهیونیستی امروز از تلاش گروهی از نظامیان ارتش این رژیم برای احیای مجدد یگان 101 برای ترور فلسطینیان در خارج از اوقات خدمت نظامی پرده برداشتند.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شمار این نظامیان 20 نفر است و آن‌ها در حال تلاش برای احیای یگانی با هدف گرفتن انتقام از فلسطینیان در پی کشته شدن یک خاخام صهیونیست در نزدیکی نابلس هستند.

یگان 101 یگانی بود که در آگوست سال 1952 تشکیل شد. این یگان علیه اردوگاه‌های آوارگان و روستاهای مرزی فلسطینی عملیات تروریستی انجام می داد. افراد این یگان از میان تبهکاران، سابقه داران، دزدان و قاتلان انتخاب می‌شدند.

جوانان فلسطینی سه‌شنبه گذشته در واکنش به تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت فلسطین، با انجام عملیاتی ضد صهیونیستی، یک خاخام اسرائیلی را در نابلس به هلاکت رسانده و پس از آن به سلامت از صحنه این عملیات، فرار کردند.

ترامپ روز چهارشنبه 15 آذر ماه در یک سخنرانی در کاخ سفید قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و به دولتش دستور داد مقدمات کار برای اننقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فراهم کنند. این تصمیم ترامپ با محکومیت‌های جهانی مواجه شد.

از ابتدای تصمیم ترامپ تاکنون بیش از 15 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست یا در پی حملات جنگنده‌های این رژیم به شهادت رسیده و ده‌ها تن نیز زخمی شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها