معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی:

بازشناسی شخصیت شهید نواب صفوی، تداوم‌ دهنده راه انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام سید جلال حسینی گفت: شناخت شخصیت و اندیشه افرادی چون شهید نواب صفوی تداوم ‏‌دهنده راه انقلاب است.
کد خبر: ۲۷۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ - 16January 2018

بازشناسی شخصیت شهید نواب صفوی، تداوم‌دهنده راه انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی در همایش «شهید نواب صفوی طلبه مؤمن انقلابی» که امشب با حضور تولیت آستان قدس رضوی، فعالان فرهنگی در تالار قدس کتابخانه مرکزی برگزار شد، شهید نواب صفوی را طلبه‏‌ای علاقمند به معارف اهل بیت (ع)، پرانگیزه، جهادی و مخلص معرفی و اظهار داشت: تفکرات و فعالیت‎های این شهید والا مقام بیانگر یک چهره پرفروغ و کم‌‏نظیری، مجاهد تاریخ‌ساز و الگوی غیرت و دیانت و پیشاهنگ جهاد و شهادت است.

وی افزود: وقتی پرچمدار این انقلاب عظیم آیت‌الله خامنه‏‌ای (مدظله‌العالی) می‌‏فرمایند «وی اولین جرقه‌های انگیزش انقلاب اسلامی را در من به وجود آورد و هیچ شکی ندارم که اولین آتش را در دل ما نواب روشن کرد.» حجت بر همه ما تمام می‎شود که باید در مورد سیره رفتاری و فعالیتی شهید نواب صفوی بیشتر تلاش کنیم.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه شناخت افرادی چون شهید نواب صفوی، سبب رشد و مستحکم‏تر شدن قدم‌‏های انقلابیون می‌‏شود، عنوان کرد: شناخت این شهید والا مقام چراغ هدایت، عموم مومنانی است که می‏‌خواهند برای خدا در این راه قدم بردارند.

وی تصریح کرد: بنا داریم برای سال دیگر همایش علمی و پژوهشی شهید نواب صفوی را برگزار کنیم و اکنون توسط اساتید مجرب، کارگروه‏‌هایی تشکیل داده شده و بیش از هفتاد عنوان و موضوع برای پژوهشگران جمع‌آوری شده است.

حسینی تصریح کرد: از همه دستگاه‎هایی که کمک کردند تا این برنامه باشکوه برگزار شود تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در پایان افزود: «شخصیت شهید نواب در اندیشه علما معاصر»، «اهل بیت (ع) در اندیشه نواب صفوی»، «ادارات و دولت اسلامی در کلام شهید نواب صفوی»، «آسیب‌شناسی مشروطیت در کلام نواب صفوی»، «تکلیف‌گرایی شهید نواب صفوی» و غیره برخی از عناوین تحقیق‌ها به‎شمار می‏‌رود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار