سردار یزدی:

دشمن از باقری‌های نسل امروز انقلاب هراس دارد

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: دشمن از باقری‌ها و تهرانی‌مقدم‌های نسل امروز انقلاب اسلامی هراس دارد و نگاه چپ به کشور ما نمی‌کند.
کد خبر: ۲۷۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹ - 16January 2018

دشمن از باقری‌های نسل امروز انقلاب هراس داردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه تهران بزرگ در مراسم گرامیداشت سردار شهید «حسن باقری» که امشب در کانون سردفتران و دفتریاران برگزار شد، اظهار داشت: به یُمن وجود حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی رخ داد تا رژیم دیکتاتور که ظلم‌های زیادی بر مردم روا داشته بود، سرنگون شود. امام شرایطی را برای مردم به وجود آورد که استحقاق آن را داشتند.

وی با تاکید بر اینکه شهید حسن باقری از تفکر امام (ره) درس آموخت، تصریح کرد: شهید باقری با درس گرفتن از تفکر امام (ره) فهمیده بود که انقلاب به چه چیزی نیازمند است و باید چه کاری انجام داد. او حقوقدان، خبرنگار و نظامی نبود بلکه زایده انقلاب بود و می‌خواست بزرگی را برای انقلاب به وجود آورد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: آمریکا تمام سلاح‌های کشورمان را با وجود اینکه خریداری کرده بودیم را برگشت داد و هیچ چیزی به ما تحویل نداد. ما در جریان دفاع مقدس به دنبال جنگ نبودیم و اتفاقاتی که رخ داد مقاومت فرزندان ما برای دفاع بود.

سردار یزدی گفت: اگر امروز دشمن در خلیج فارس حضور دارد و به کشور یمن تجاوز می‌کند و لبنان و سوریه را به خاک و خون می‌کشد و هر روز جنایت انجام می‌دهد، اما جرات نمی‌کند به جمهوری اسلامی نگاه چپ کند به دلیل نگاهی است که حسن باقری با آن بزرگ شده که آن نگاه در ملت ما وجود دارد.

وی تاکید کرد: دشمن بدون تردید از موشک‌هایی که از حسن تهرانی مقدم برای ما به یادگار گذاشته می‌ترسد اما ترس و وحشت آن‌ها بیشتر از تفکر تهرانی مقدم و حسن باقری است. وقتی باقری و تهرانی مقدم از خود گذشتند و ایثارگری کردند تا ظرفیت‌هایشان در دفاع از کشور بروز کند، دشمن فهمید که نمی‌تواند در برابر آن‌ها کاری انجام دهد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اظهار داشت: ما در دفاع مقدس فقط با یک کشور نجنگیدیم بلکه در برابر کشورهای بسیاری ایستاده بودیم. صدام فقط نوک پیکان بود و با پول کثیف عربستان و سربازان و سلاح‌های سایر کشورها جمع شده بودند تا مردم ما را به زانو درآوردند و کشور را قطعه قطعه کنند اما امام (ره) این جوانان را آزموده بود تا به کشور عزت بدهند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها