مادر شهیدان «ناصحی رودسری» آسمانی شد

حاجیه خانم «طاهره کاظمی» مادر بزرگوار شهیدان «‌علیرضا و محمدتقی ناصحی رودسری» به دیدار حق شتافت.
کد خبر: ۲۷۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ - 17January 2018

مادر شهیدان « علیرضا و محمد تقی ناصحی رودسری » آسمانی شد

به گزارش دفاع پرس از رشت، حاجیه خانم «طاهره کاظمی» مادر بزرگوار شهیدان «علیرضا و محمدتقی ناصحی» بر اثر کهولت سن در ۸۶ سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.

پیکر مطهر مادر شهید بزرگوار، ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه ۲۷ دی) از مقابل مسجد صاحب الزمان (عج الله) ۷۲ تن رودسر بر روی دستان مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار این شهرستان تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر مطهرش در گلزار شهدا این شهرستان و در جوار فرزندان و همسرش به خاک سپرده می‌شود.

بنا بر این گزارش، علیرضا ناصحی در یازدهم آذرماه سال ۱۳۴۰ در شهرستان «رودسر» دیده به جهان گشود. دانشجوی سال دوم دوره کارشناسی در رشته مکانیک بود که به عنوان فرمانده گردان امام محمد باقر (ع) از لشکر ۲۲ بدر در جبهه‌ها حضور یافت و در اولین مرحله از عملیات فتح خرمشهر در دهم اردیهشت‌ماه سال ۱۳۶۱ بر اثر اصابت گلوله در جاده خرمشهر ـ. اهواز به مقام والای شهادت دست یافت. مزار وی در گلزار شهدای «وادی» رودسر قرار دارد.

همچنین، محمدتقی ناصحی نیز متولد دوم فروردین‌ماه سال ۱۳۴۲ در شهرستان رودسر است.

وی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در دهم اردیبشهت‌ماه سال ۱۳۶۱ در «نورد» اهواز بر اثر اصابت گلوله رژیم بعث عراق به شهادت رسید. مزار وی در جوار برادرش علیرضا قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار