محمدصادق آهنگران:

فتنه اخیر قرار بود سال ۹۷ کلید بخورد/ دشمنان با مطالبات مردم موج‌سواری کردند

حاج «محمدصادق آهنگران» با بیان این‌که فتنه اخیر قرار بود سال ۹۷ کلید بخورد، گفت: مسائل به گونه‌ای پیش رفت که دشمن دست‌پاچه شد و فکر کرد که امروز شرایط آماده است و می‌تواند نقشه خود را عملی کند.
کد خبر: ۲۷۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ - 17January 2018

فتنه اخیر قرار بود سال ۹۷ کلید بخورد/ دشمنان از مطالبات مردم موج سواری کردند

حاج «محمدصادق آهنگران» مداح اهل بیت (ع) و یادگار هشت سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با بیان این‌که فتنه اخیر قرار بود سال ۹۷ کلید بخورد، اظهار داشت: مسائلی مانند زلزله، مشکلات مؤسسات مالی، تحریک‌های اقتصادی که انجام شد همچنین بحث بنزین و یارانه‌ها و... و نیز تخریب‌هایی که از طرف یکی از مسئولین سابق کشور علیه قوه قضائیه صورت گرفت، همه این‌ها دست به دست هم دادند تا دشمن فکر کند که امروز فضا برای اجرای فتنه مناسب‌تر است. 

وی همچنین وجود افراد مستضعف در شهر‌های کوچک را یکی دیگر از عوامل مورد سوءاستفاده دشمن در فتنه اخیر دانست و تصریح کرد: این امر موجب شد تا دشمنان جرقه را از شهر‌های کوچک بزنند و فتنه را از آن مناطق آغاز کنند، اما الحمدلله رهبر انقلاب، مردم و نیرو‌های امنیتی آگاه بودند.

آهنگران با بیان این‌که مردم قصد بیان مطالبات اقتصادی خود را داشتند که دشمنان در این قضیه موج سواری کردند و سعی کردند که آن مطالبات به حق را به سمت ساختارشکنی پیش ببرند، افزود: مردم علاوه بر این که صف خود را از دشمنان جدا کردند، مقابل آن‌ها نیز ایستادند. چون دیدند که پرچم ملی ایران را آتش زدند و به قرآن و اسلام جسارت کردند، که این‌ها دیگر کار مردم عادی که مطالبه اقتصادی دارند، نبود؛ لذا دیدیم که مردم به خیابان‌ها آمدند، راهپیمایی کردند تا این‌که فتنه را خاموش کردند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان این‌که فتنه ۸۸ برای ما برکات زیادی داشت که سال ۹۶ به آن پی بردیم، ادامه داد: تجربه فتنه ۸۸ موجب شد که ما بتوانیم در مدت چهار روز، فتنه ۹۶ که از فتنه ۸۸ بزرگ‌تر و برنامه‌ریزی سنگین‌تری در آن صورت گرفته بود را خنثی کنیم، همچنان که هشت سال دفاع مقدس برای ما برکت داشت و به برکت آن است که امروز دشمن هراس دارد که به ما حمله نظامی کند، زیرا شجاعت و فداکاری رزمندگان ما را دیده است.

وی تأکید کرد: قطعاً دشمن دوباره شروع می‌کند تا فتنه‌های جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کند، ولی با هوشیاری همه، خصوصاً مردم و تدابیر درستی که رهبر معظم انقلاب دارند و در پشت قضیه از همه مهم‌تر حمایت حضرت صاحب الزمان (عج) و دیگر ائمه معصومین (ع) فتنه‌ها خنثی خواهند شد.

آهنگران خاطرنشان کرد: مردم خصوصاً جوانان خیلی باید به شایعات در فضای مجازی با بصیرت توجه کنند و این فضا را رصد کنند تا ببینند که دشمن چگونه برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها