علی‌اصغر جعفری:

نبوغ جوانان در تولید فیلم کوتاه/ هنرمندان کشورهای مقاومت به جشنواره «رسام» می‌آیند

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس با اشاره به نبوغ جوانان در تولید فیلم کوتاه گفت: هنرمندان کشورهای مقاومت به جشنواره فیلم کوتاه «رسام» می‌آیند.
کد خبر: ۲۷۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ - 17January 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و منطقه آزاد اروند در راستای برگزای نخستین جشنواره بین‌المللی تولیدات فیلم کوتاه «رسام»، تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند.

«علی‌اصغر جعفری» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس پس از امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه این همکاری مقدماتی در جهت هماهنگی برگزاری اولین جشنواره بین‌المللی تولیدات فیلم کوتاه «رسام» است، اظهار داشت: منطقه آزاد اروند تاکنون در فعالیت‌های فرهنگی حضور خوبی داشته‌ که جشنواره «رسام» نیز به این فعالیت‌ها اضافه شد.

وی گفت: این تفاهم‌نامه یک همکاری مشترکی است بین سازمان هنری و امور سینمای دفاع مقدس کشور و منطقه آزاد اروند تا بتوانیم برای اردیبهشت ماه 1397 اختتامیه این جشنواره را برگزار کنیم.

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس با اشاره به استعدادهای خوب جوانان کشورمان در تولید فیلم کوتاه بیان کرد: خوشبختانه در حوزه فیلم کوتاه جوانان علاقمندی به این فرهنگ وجود دارد که تخصص‌های مختلفی دارند. علی‌رغم اینکه ممکن است خیلی از آن‌ها حرفه‌ای نباشند اما گام‌های بلندی را برداشته‌اند و در جشنواره‌های مختلف شاهد نبوغ آن‌ها هستیم.

جعفری خاطرنشان کرد: این جشنواره یک ظرفیت است که باعث می‌شود بتوانیم چند هدف را تامین کنیم. اولین هدف ما این است که ارزش‌های متعالی دفاع مقدس ـ که مردم ما بیش از هشت سال برای اعتلا و حفظ این مرز و بوم ایستادگی کردند و جان دادند و مقاومت کردند که خرمشهر و آبادان نماد استقلال، ازخودگذشتگی و پایداری این حرکت هست ـ را در این منطقه برگزار کنیم.

وی ادامه داد: هنرمندانی از کشورهای حوزه مقاومت و کسانی که در این حوزه صاحب نظر، علاقمند و تولید کننده هستند دعوت شده‌اند تا آثارشان را ارسال کنند. این جشنواره در 2 بخش کارهای کوتاه از سه دقیقه تا 20 دقیقه و فیلم‌نامه که ضرورت تولیدات آینده خواهد بود، برگزار می‌شود.

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس گفت: امیدوارم این جشنواره بتواند مجموعه ظرفیت‌های هنری حوزه مقاومت را جمع‌آوری کند تا ما شاهد یک حرکت عظیم، تاثیرگذار و موثری باشیم. با همکاری منطقه آزاد اروند حتما یک مراسم اختتامیه آبرومند و خوب را هم برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها