وصیت‌نامه شهید حسین بوربور/ بسیج از ارکان تداوم انقلاب اسلامی است

شهید بوربور در وصیت‌نامه خود آورده است: «بسیج و انجمن‌های اسلامی را باید تقویت نمود؛ این‌ها ارکان تداوم اسلامی هستند. قدر این قهرمانان گمنام را بدانید. شب و روزشان در حال خدمت است و هیچ نظری ندارند جز رضای خدای متعال.»
کد خبر: ۲۷۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ - 17January 2018

وصیت‌نامه شهید حسین بوربور/ بسیج از ارکان تداوم انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «حسین بوربور» ۱۰ فروردین ۱۳۴۸ در ورامین چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۲۴ دی ۱۳۶۵ با سمت آرپی‌جی‌زن در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«ملت ما اکنون به شهادت و فداکاری خو گرفته‌اند و از هیچ دشمنی و هیچ قدرتی و هیچ توطئه‌ای هراس ندارد. هراس آن دارد که شهادت مکتب او نیست.

با درود و سلام بر پیشگاه ولی عصر (عج) و نائب بر حقش امام خمینی و با سلام بر مردم شهیدپرور ایران.‌ ای خدای مهربان بی‌همتا،‌ ای بی‌نظیری که تمام قلوب پاک و صادق، جایگاه معرفت و محبت توست، تو را به خاطر نعمت‌های بی‌پایانت چگونه شکر گویم، و با کدام زبان حمد محبت‌های تو را اقرار نمایم.‌ای آن که روح اسیر و قلب کوچکم را به نور اسلام، آزادی و بزرگی عنایت فرمودی و اعمال زشت مرا در خلوت‌ها به سبب رحمتت پوشانیدی و آنچه اصلا لایقش نبودم در زبان مردم جاری فرمودی.

به امام زمان سلام برسان تا درد‌های مسلمین و مستضعفین را دوا فرماید، و بر قلب مجروح چشم به راهمان مرحمی بگذارد و تا آمدنش امام امت خمینی عزیز را برای نصرت اسلام و مسلمین سالم بدار و آنی این ملت بزرگ ایران اسلامی را از اوامرش غافل مفرما؛ و چندین سخن دارم با شما ملت شهیدپرور این بنده کوچک خدا که امیدوارم خدا مرا به بندگی قبول فرماید.

بسیج و انجمن‌های اسلامی را باید تقویت نمود، این‌ها ارکان تداوم اسلامی هستند، قدر این قهرمانان گمنام را بدانید شب و روزشان در حال خدمت است و هیچ نظری ندارند جز رضای خدای متعال.

و اما خانواده‌ام، مادرم،‌ ای که برایم رنج‌های بسیاری کشیده‌ای مانند زینب (سلام الله علیها) در مقابل مشکلات زندگی ایستادی و مرا پرورش دادی، مرا می‌بخشید برایم دعا کنید، اعتراف می‌کنم که فرزند خوبی برایتان نبوده‌ام؛ و حال چند سخن دارم با تو پدر عزیزم، امیدوارم که در نبود من هیچ گونه گریه و زاری انجام ندهید. من خود خوب می‌دانم که برای شما فرزند خوبی نبوده‌ام، امیدوارم که بدی‌های مرا با خوبی‌های خودتان ببخشید، من خوب می‌دانم که آرزوی هر پدر و مادری است که فرزند خود را به حجله دامادی بفرستد ولیکن خدا مرا به معشوق اصلی خود رساند و حجله دامادی مرا حجله شهادت قرار داد.

امیدوارم که خداوند اجر و صبر عظیمی به شما مرحمت فرماید، به امید پیروزی رزمندگان اسلام و به امید طول عمر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران.

وعده گاه حزب الله

صحن اباعبدالله

شهید عاشق اندر راه پیکار

چو پروانه بسوزد در ره یار

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار»

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار