سردار اشتری در همایش «ناجا و تمدن نوین اسلامی»:

نیروی انتظامی در برخورد با اغتشاشگران خویشتنداری کرد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در برخورد با اغتشاشات اخیر کاملاً مقتدر و خویشتندارانه ظاهر شد.
کد خبر: ۲۷۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ - 17January 2018

نیروی انتظامی در برخورد با اغتشاشگران خویشتنداری کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در نخستین همایش ملی «ناجا و تمدن نوین اسلامی» که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، افزود: این اغتشاشات، توطئه و فتنه‌ای بود که انجام شد و ناجا برگرفته از فرمایشات رهبری مبنی بر رفتار توام با مهربانی، با این موضوع برخورد کرد.

وی اضافه کرد: ناجا امروز محبوبیت ویژه‌ای بین مردم و خانواده‌های شهدا پیدا کرده است، اما با این همه یک مقدار از تدبیر رهبری را توانستیم اجرا کنیم.

فرمانده ناجا با بیان قدردانی رییس جمهوری از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: اردوغان (رییس جمهور ترکیه) در تماس با رییس جمهوری کشورمان پرسید که آیا پلیس خوب کار کرد که رییس جمهوری در پاسخ گفت بله پلیس حتی اسلحه به کار نگرفت، اردوغان نیز در پاسخ گفت این بسیار خوب است روی این موضوع حتماً کار شود.

سردار اشتری اضافه کرد: ناجا خواسته بود در این اغتشاشات خویشتنداری شود و سلاح جنگی سر صحنه برده نشود. ناجا همچنین خواسته بود آنانی که در حال تخریب هستند به صورت هدفمند دستگیر شوند که افراد بسیاری دستگیر و برخی از آنان آزاد شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش به ویژه سردار رادان، اظهار داشت: ان شاءالله نتایج این همایش و نشست یک روزه باعث ارتقاء روزافزون نیروی انتظامی باشد و به افق‌های ترسیمی مقام معظم رهبری برای پلیس، نزدیک‌تر شویم.

سردار اشتری با اشاره به مراحل پنجگانه رسیدن به تمدن نوین اسلامی از منظر مقام معظم رهبری، افزود: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی شامل این مراحل پنجگانه است که اکنون در مرحله دولت اسلامی هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تعریف تمدن، عنوان کرد: پیشرفت مادی و معنوی، توجه بر ظرفیت‌های بومی و داخلی و... بخشی از تعریف تمدن است، تمدن باید بدون وابستگی و کپی‌برداری باشد.

سردار اشتری ادامه داد: هر کشوری تمدنی دارد و تمدن نوین اسلامی یعنی تمدنی مبتنی بر فرهنگ اسلامی و در برگیرنده شاخص‌های انقلابی و اسلامی؛ تمدن ایران اسلامی نیز مبتنی بر فرهنگ ناب محمدی و الگوی اسلامی و ایرانی است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار