در ادامه سفر به استان خوزستان؛

حجت‌الاسلام محمدحسنی از پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان بازدید کرد

رییس سازمان عقیدتی سیاسی آجا از پایگاه هوانیروز ارتش در مسجدسلیمان بازدید کرد.
کد خبر: ۲۷۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ - 17January 2018

بازدید حجت‌الاسلام محمدحسنی از پایگاه هوانیروز مسجد سلیمانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به استان خوزستان از پایگاه هوانیروز ارتش در مسجدسلیمان بازدید کرد.

حجت الاسلام محمدحسنی در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه سرلشکر شهید آسیایی هوانیروز مسجدسلیمان اظهار داشت: آوازه دلاورمردی، رشادت، شجاعت و شهادت طلبی‌های خلبانان و تیزپروازان هوانیروز نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان پر شده است.

وی افزود: در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس وقتی صدای چرخ بال‌های هوانیروز به گوش رزمندگان اسلام می‌رسید، حکم پیروزی عملیات‌ها امضا می‌شد. هوانیروز قهرمان شهدای زیادی را تقدیم نظام کرده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به نقش مهندسین جوان و فنی هوانیروز اشاره کرد و گفت: روزگاری در کشور مستشاران خارجی برای تعمیر و بازآمادی بالگردهای هوانیروز جولان می‌دادند اما بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جوانان مومن، متعهد و متخصص هوانیروز دست به کار شدند و امروز علاوه بر تعمیر و بازآماد به ساخت بالگرد ملی می‌پردازند.

حجت الاسلام محمدحسنی به ایثارگری و شهادت طلبی و جنگندگی شهدای هوانیروز در تمامی عرصه‌ها و دوران دفاع مقدس اشاره و تاکید کرد: شهیدان آسیایی، شیرودی، کشوری و دیگر شهدای هوانیروز حماسه‌های بزرگی را خلق کردند. رژیم بعثی عراق در راس آن صدام جنایتکار در پایان جنگ اعلام کرد که ما در جنگ با ایران از توانمندی‌های خلبانان هوانیروز غافل بودیم؛ نقش هوانیروز در جنگ بی‌بدیل بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: هوانیروز بخشی از ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به حق دین خود را به اسلام، ایران اسلامی و تشیع ادا کرده است و بدانید که هرگز فداکاری‌های شما فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما صلح طلب هستیم، تصریح کرد: ما ملتی صلح طلب هستیم و هیچ وقت آغازگر جنگ نیستیم؛ اگر کسی اصرار جنگ با ما داشته باشد، با وجود شما دلیرمردان آنچنان سیلی محکمی به آن‌ها خواهیم زد که فرصت برخاستن را نداشته باشند.

حجت الاسلام محمدحسنی همچنین در مرکز تعمیراتی مسجد سلیمان حضور یافت و در جمع فرماندهان و کارکنان این مرکز گفت: اگر بخواهیم عزت خود را حفظ کنیم باید دانش علمی کارکنان را در همه حوزه‌ها افزایش دهیم تا به آنچه که می‌خواهیم دست یابیم؛ این مولفه در مرکز علمی شما تحقق پیدا کرده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص تعمیر و بهینه‌سازی تانک‌ها نیز گفت: کاری که شما در تانک‌سازی انجام می‌دهید، امید را در دل دوستان و ناامیدی را در دل دشمن به همراه دارد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار