سردار غلامحسین غیب‌پرور:

علمای اهل سنت نور چشم ما هستند/ پای حفظ اسلام که برسد «شیعه» و «سنی» نداریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه علمای اهل سنت نور چشم ما هستند، گفت: پای حفظ اسلام که برسد شیعه و سنی نداریم. مکتب پیامبر اسلام (ص) باید بماند که می‌ماند.
کد خبر: ۲۷۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ - 17January 2018

علمای اهل سنت نور چشم ما هستند/ پای حفظ اسلام که برسد «شیعه» و «سنی» نداریمبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در اجلاسیه شهدای علما و روحانیت کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اختلاف‌افکنی شیوه جدید دشمنان در ضربه‌زدن به نظام اسلامی است.

غیب‌پرور ادامه داد: علمای اهل سنت نور چشم ما هستند. پای حفظ اسلام که برسد شیعه و سنی نداریم. مکتب پیامبر اسلام (ص) باید بماند که می‌ماند.

وی افزود: روحانیت دِین خود را به نظام ادا کرده است، 17 هزار دستار به‌دست و عمامه به‌دست در جنگ حاضر شدند و در دفاع از حرم نیز 30 شهید روحانی در جمع شهدای مدافع حرم داریم.

سردار غیب‌پرور گفت: شهیدان از صدر اسلام تاکنون به ستارگانی تبدیل شده‌اند که آن ستارگان در شب‌های ظلمانی چراغ هدایت هستند.

وی افزود: طلایه‌داران شهیدان شهدای روحانیت هستند. در طول عمر ایران عزیز، علمای ما در حفظ دین پیش قدم بوده‌اند، گاهی اوقات حتی  از جان خود می‌گذشتند، مرحوم شهید ثانی از جمله آن‌هاست.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شیخ فضل‌الله نوری نیز در اوج مظلومیت به دار آویخته شد و به قدری فضا آلوده بود که پسرش در مراسم اعدام پدر کف زد. بعدها سید نواب صفوی و یارانش تلاش‌هایی انجام دادند تا رسید به دورانی که نهضت اسلامی آغاز شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی را نباید در اضمحلال حکومت پهلوی عیارسنجی کرد؛ زیرا این کوچک‌کردن وزن انقلاب است، انقلاب اسلامی لوای اسلام را یک‌بار دیگر بر پهنای دینی بلند کرد، قرن‌های متمادی تبلیغ کردن که دین نمی‌تواند حکومت و جامعه را مدیریت کند، دین یک امر شخصی است.

سردار غیب‌پرور ادامه داد: غربی‌ها، لیبرال‌ها و اردوگاه کمونیسم اعتقاد داشتند که دین از سیاست جدا است، شرق و غرب عالم در بی‌توجهی به دین به اجماع رسیده بودند. آن‌هایی که دین را می‌شناختند علیه این تفکر قیام کردند، امام راحل این تفکر را قبول نداشتند و در طول زندگی آرامش نداشتند، تبعید شدند و بسیار در راه دین سختی کشیدند.

بنا بر این گزارش، اجلاسیه شهدای علما و روحانیت کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان لشکری و کشوری، علمای شیعه و سنی و خانواده معظم شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان از صبح امروز آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار