آغاز اجلاسیه شهدای علما و روحانیت سیستان و بلوچستان

اجلاسیه شهدای علما و روحانیت کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان امروز (چهارشنبه) در حسینیه «عاشقان ثارالله» زاهدان آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۲۷۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ - 17January 2018

اجلاسیه شهدای علما و روحانیت سیستان و بلوچستان آغاز به‌کار کردبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، اجلاسیه شهدای علما و روحانیت کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان با حضور سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه «سلمان» سیستان و بلوچستان، مسئولین لشکری و کشوری، علمای شیعه و سنی و خانواده معظم شهدا در حسینیه «عاشقان ثارالله» زاهدان آغاز به کار کرد.

سردار معروفی طی سخنانی در این مراسم، با بیان این‌که شهدا از مؤلفه‌های قدرت نرم ملت ایران هستند، اظهار داشت: استکبارستیزی و مقابله علیه باطل را باید از شهدا آموخت، شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند و ناظر بر اعمال و اندیشه ما در این دنیا هستند.

وی افزود: عمل زیبا در گروه اندیشه زیباست، شهدای ما جان خود را فدا کردند و به هیچ کس مدیون نیستند و این ما هستیم که مدیون خون شهدا هستیم.

فرمانده سپاه «سلمان» سیستان و بلوچستان با بیان این‌که نخبگان جامعه باید از توده‌های مردم پیشی گرفته و از توده‌های مردم جا نمانند، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس توده‌های مردم موفق شدند از آزمون سربلند و پیروز بیرون بیایند و از نخبگان پیشی گرفتند.

وی گفت: امسال اقدامات بسیار خوبی در زمینه مباحث فرهنگی انجام شده که کنگره ملی شهدا از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار