وصیت‌نامه شهید حسن احمدی/ حفظ وحدت عامل پیروزی رزمندگان است

شهید احمدی در وصیت‌نامه خود آورده است: «پیامم به شما امت رزمنده و همیشه در صحنه، این است که بزرگترین عامل پیروزی یعنی وحدت را حفظ کنید و از هر گونه اختلاف و تفرقه بپرهیزید.»
کد خبر: ۲۷۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ - 18January 2018

وصیت‌نامه شهید حسن احمدی/ حفظ وحدت عامل پیروزی رزمندگان استبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «حسن احمدی» ۲۵ دی ۱۳۴۳ در شهرری چشم به جهان گشود و در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۱ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله خون بهای شهدای پاکباخته مکتب سرخین اسلام، سلام به رهبر کبیر و عظیم‌الشان انقلاب اسلامی ایران امام خمینی، درود به ارواح شهیدان جان بر کف که با ریختن خون‌های پاکشان درخت گلگون انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و به امید مستقر شدن پرچم «لااله الا الله» بر سراسر جهانیان.

پدر و مادرم، برادر و خواهر حزب الهی‌ام در این ساعت و در این مکانی که برای شما پیام می‌نویسم در حال استراحت چند روزه‌ای هستیم؛ زیرا تازه از جبهه‌های دشت عباس بعد از مشاهده نیروی لایزال الهی که یگانه یاور و پشتیبان رزمندگانمان در جبهه‌هاست برگشتیم و شهادت می‌دهیم که یدالله فوق ایدیهم؛ و حالا منتظریم که به یاری خداوند سبحان در دومین مرحله فتح بزرگ که آزاد ساختن سایر اماکنی است که به تصرف قوای کفر درآمده اقدام کنیم.

قلمم برای بیان احساسات درونم رسا نیست؛ ولی همین قدر بگویم که به پوچی هر چیزی جز رضای خدا معترفم و خود را همانند مجرمی در پیش میز محاکمه می‌بینم که عمر خود را به پوچی گذرانده، اما در عین حال به قرآن کریم که جلوی رویم است نگاه می‌کنم و به وعده الهی دل می‌بندم که اگر توبه کنی و در راه خدا بر علیه کافران بجنگی قبول می‌شوی؛ و حالا شما‌ ای پیام رسانان خون شهیدان و‌ ای کسانی‌ که رسالت زینبی دارید پیام ما و پیام تمام شهیدان را به گوش جهانیان برسانید که تنها ره رهایی: ایمان، جهاد، شهادت.

پدر و مادرم اگر بعد از توبه‌ام به درگاه پروردگار از او به من لطفی شد و فوز عظیم و گران بهای شهادت همان درسی که از معلم شهادت امام حسین (ع) گرفتیم نصیبم شد و آنگاه از شما عزیزان برای رسیدن به لقاءالله جدا شدیم و از این اقامتگاه موقتی و این جسم مادی خلاص شدیم؛ مبادا دلتنگ و بنا به شیون و زاری گذارید و خدایی ناکرده نافرمانی از خدا کنید، زیرا جایگاه و قرارگاه ابدی ما آنجایی است که خداوند بعد از خلاصی از این جسم مادی و این زندگی دنیوی قرار داده است: میعادگاه ما رستاخیز آن روزی که خداوند تبارک و تعالی همگان را برای رسیدگی به حسابشان فرا می‌خواند.

از شما پدر و مادر، برادر و خواهرانم، دوستان و آشنایان حلالیت می‌طلبم و امیدوارم اگر که مرتکب خلاف و اشتباهی شدم مرا مورد عفو و بخشش خود قرار دهید و تذکر می‌دهم که مبادا وابستگی خانوادگی باعث غفلت از هدف و دوری از آن برای شما گردد.

پیامم به شما امت رزمنده و همیشه در صحنه، این که بزرگترین عامل پیروزی یعنی وحدت را حفظ کنید و از هر گونه اختلاف و تفرقه بپرهیزید؛ زیرا دشمن منتظر اختلافی به اندازه کاه از ماست تا آن‌را به اندازه کوهی جلوه دهد و بر سر خودمان بکوبد و اطاعت از امر ولایت فقیه کنید که به حق در این صورت اطاعت از خدا و رسول خدا کردید؛ و آخرین پیامم به شما‌ای گروهک‌های ضد اسلام و خد ا. این است که تا دیر نشده از سر راه این امت دور شوید و توبه کنید و بدانید که راه توبه همیشه باز است و خداوند هم تواب الرحیم است. شما برگردید به آغوش اسلام وگرنه این سیل خروشان حزب الله شما را از سر راه برخواهد داشت.

والسلام علی من التبع الهدی»

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار