روایت زندگی «قوی‌ترین قربانیان دنیا» در شبکه پرس تی‌وی

مستند «قوی‌ترین قربانیان دنیا» (World's Strongest Victim) در شبکه پرس تی‌وی به روایت زندگی سخت و پردرد مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در طول سال‌های متمادی جنگ در این منطقه می‌پردازد.
کد خبر: ۲۷۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ - 17January 2018

روایت زندگی «قوی‌ترین قربانیان دنیا» در شبکه پرس تی‌ویبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مستند «قوی‌ترین قربانیان دنیا» به زبان عربی و انگلیسی و محصول سال ۲۰۱۴ است که قصه درد و رنج مردمی را به تصویر می‌کشد که سال هاست درگیر جنگ با رژیم صهیونیستی هستند.

این مستند یکی از آخرین حملات اسراییل به غزه را نشان می‌دهد که طی آن، بیش از دو هزار نفر کشته شدند که بسیاری از آن‌ها غیرنظامی و اکثراً زنان و کودکان بی دفاع بودند. کسانی که در خود اسرائیل نسبت به این جنایات اعتراض کردند مورد هجمه شدید دولت و مقامات اسرائیل قرار گرفتند.

در ادامه این مستند واقعیاتی در مورد مسایل پشت پرده این جنایات بررسی و نشان داده می‌شود که مقامات حاضرند برای رسیدن به اهداف خود دست به هر جنایتی بزنند و تمامی حقوق پذیرفته شده بین المللی را زیر پا بگذارند. از سوی دیگر کسانی که سال هاست خود را قربانی ناسیونالیسم و فاشیسم نازی‌ها معرفی می‌کنند نیز دانسته و نادانسته از آن‌ها پیروی می‌کنند.

مستند «قوی‌ترین قربانیان دنیا» پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ دی ماه ساعت چهار به وقت تهران به مدت ۲۷ دقیقه روی آنتن شبکه پرس تی‌وی می‌رود و تکرار آن ساعت ۹، ۱۵، ۲۱ و یک بامداد پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ 115

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار