رزیدنسی‌های جشنواره تئاتر فجر به مرحله اجرا رسیدند

«رزیدنسی تئاتر محیطی» پس از یک هفته گفت‌وگو و تبادل نظر میان هنرمندان ایرانی و خارجی به مرحله خلق و تولید رسید و ۲۸ دی‌ماه، ساعت ۲۰:۳۰ در عمارت «روبرو» اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۷۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ - 17January 2018

رزیدنسی‌های جشنواره تئاتر فجر به مرحله اجرا رسیدندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، «رزیدنسی تئاتر محیطی» پس از طی نشست‌های متفاوت و مستمر در چند روز گذشته، توسط گروهی متشکل از یک کارگردان هلندی، یک اجراگر سوئدی، آهنگساز فرانسوی، یک آهنگساز و مدیر تکنیکال ایرانی و گرافیتی آرتیست ارائه می‌شود.

«مارین ون هولک» کارگردان، «کلارا لی لانبرگاجراگر»، «جاسم هیندی» آهنگساز، «داتیس اسکندری» آهنگساز و «آرش ستوربان» گرافیتی آرتیست اعضای گروه رزیدنسی محیطی هستند که فردا میزبان علاقه‌مندان این رشته خواهند بود.

دوره سی و ششم جشنواره تئاتر فجر اولین دوره‌ایست که در بخش بین‌المللی آن ارائه‌ای با عنوان رزیدنسی وجود دارد. رزیدنسی نوعی تعامل است و جشنواره تئاتر فجر در هر کدام از رزیدنسی‌ها با ایجاد بستری پروژه محور و پژوهشی، هنرمندان و متخصصان به نام بین‌المللی را حول محوری مشخص در کنار هنرمندان ایرانی قرار می‌دهد تا طی مدت زمان مشخص به تبادل، گفت‌وگو و خلق بپردازند.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، به دبیری فرهاد مهندس‌پور از ۲۸ دی‌ماه تا ۹ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار