در دیدار با ولایتی:

رئیس مجلس سوریه: فرمایشات رهبر معظم انقلاب همیشه راهنمای ما است

رئیس مجلس سوریه با اشاره به دیدار خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ما از سخنان روشنگرانه ایشان بسیار آموختیم و بهره بردیم؛ چرا که فرمایشات ایشان همیشه راهنمای عمل و در دستور کار ما است.
کد خبر: ۲۷۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ - 17January 2018

خون برادران ایرانی و سوری در هم آمیخته شده استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، «حموده یوسف الصباغ» رئیس مجلس سوریه بعد از ظهر امروز در دیدار با «علی اکبر ولایتی» مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایران و سوریه نقاط مشترک زیادی دارند و این دو کشور از سرنوشت واحدی برخوردار هستند.

وی افزود: ما در یک سنگر علیه مزدوران بیگانه مبارزه کردیم و خون برادران ایرانی و سوری در هم آمیخته شده است.

الصباغ بیان کرد: ما دستاورد‌های بزرگی به دست آوردیم و دستاورد‌های دیگری نیز به دست خواهیم آورد.

وی گفت: ما در کنار برادران ایرانی خود هستیم. دیدار‌های زیادی با مسئولان و مقامات ایرانی داشتیم که اوج این دیدارها، دیدار با مقام معظم رهبری بود. ما از سخنان روشنگرانه ایشان بسیار آموختیم و بهره بردیم؛ چرا که فرمایشات ایشان همیشه راهنمای عمل و در دستور کار ما است.

رئیس مجلس سوریه گفت: افتخار می‌کنم که پیام رهبرمان بشار اسد را به رهبر و ملت ایران ابلاغ می‌کنم؛ چراکه ایشان رهبر و ملت ایران را بسیار دوست دارند.

وی تصریح کرد: توطئه‌های زیادی برای سوریه چیده شده بود که این توطئه‌ها با همکاری‌های ایران خنثی شد؛ لذا کمک‌ها و روابط ایران با سوریه باید همچنان در سطوح مختلف همچنان ادامه داشته باشد و روند سازندگی طوری باشد که ایران بعنوان یکی از شریک‌های اصلی سوریه در کنار ملت سوریه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها