حجت الاسلام دهقانی:

«هادی سیاسی» باید از دشمن شناسی بالایی برخوردار باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بقیه الله (عج) گفت: دشمن شناسی و عاقبت اندیشی برای یک هادی سیاسی از اهمیت بسیاری برخوردار است، چون یک هادی سیاسی باید بداند که دین اسلام و مومنین هیچ‌گاه بدون دشمن نبوده و نیست.
کد خبر: ۲۷۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ - 18January 2018
هادی سیاسی باید از دشمن شناسی بالایی برخوردار باشدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام دهقانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در نخستین روز از سومین دوره توانمندسازی هادیان سیاسی با اشاره به اینکه دشمن شناسی، ولایتمداری و تقویت روحیه جهادی سه هدف عمده این دوره است، اظهار داشت: این دوره دارای چند شاخصه مهم است؛ از جمله اینکه در ابتدا یک هادی سیاسی باید انگیزه و علاقه بالایی داشته باشد، سپس اهل مطالعه، فکر و اندیشه باشد و علاوه بر این دارای دیانت، صداقت و صراحت باشد.

وی افزود: همچنین داشتن روحیه انقلابی و آشنایی به مقتضیات زمان و نیاز‌های مخاطب، دشمن شناسی و عاقبت اندیشی برای یک هادی سیاسی از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چون یک هادی سیاسی باید بداند که دین اسلام و مومنین هیچ‌گاه بدون دشمن نبوده و نیست. از سوی دیگر یک هادی سیاسی باید علاوه بر داشتن ارزیابی دقیق از خود، ولایتمدار هم باشد.

حجت الاسلام دهقانی ادامه داد: این یک فرصت، اعتماد و ارزش است که جمهوری اسلامی ایران در اختیار ما قرار داده لذا باید همه ما احساس وظیفه کنیم و تمام تلاش خود را به کار بریم تا مردم دانا‌تر شده و در مسایل سیاسی کشور آگاهانه وارد عمل شوند.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار