مصری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ترامپ آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور می‌برد

نماینده مجلس شورای اسلامی یکی از اهداف رئیس‌جمهور آمریکا برای ایجاد تغییر در برجام را ممانعت از افزایش توان موشکی ایران دانست و گفت: ترامپ آرزوی بازدید از مراکز نظامی و حساس کشورمان را با خود به گور خواهد برد و ایران در قبال برجام هیچ‌وقت از توان موشکی‌اش دست نخواهد کشید.
کد خبر: ۲۷۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ - 19January 2018

ترامپ آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را با خود به گور خواهد برد«عبدالرضا مصری» عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به نقش تاثیرگذار ایران در منطقه اظهار داشت: تنها کشوری که از ابتدای تجاوز داعش به عراق و سوریه در کنار این کشورهای اسلامی قرار گرفت و با این گروه تروریستی مبارزه کرد، ایران بود. در حقیقت اگر تدابیر فرماندهان مقتدر و حضور نیروهای ایرانی نبود شکست داعش تاکنون میسر نمی‌شد.

این نماینده خانه ملت حضور ایران در منطقه را مهم‌ترین علت ناکامی‌های آمریکایی‌ها در محقق شدن آرزوهایشان عنوان کرد و افزود: ترامپ تلاش می‌کند تا با ایجاد تغییراتی در برجام، مانع از حضور ایران در منطقه شود، اما جمهوری اسلامی تا ثبات کامل امنیت در غرب آسیا از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی برجام را غیرقابل بازبینی خواند و خاطرنشان کرد: ترامپ بارها کوشیده تا به بهانه‌های مختلف از تسلیحات نظامی ما آگاهی کسب کند. رئیس‌جمهور آمریکا آرزوی بازدید از مراکز نظامی و حساس کشورمان را با خود به گور خواهد برد و ایران در قبال برجام هیچ‌وقت از توان موشکی‌اش دست نخواهد کشید.

این نماینده خانه ملت قدرت آمریکا و رژیم صهونیستی در منطقه را تضعیف شده دانست و تصریح کرد: با شکست داعش در عراق و سوریه حامیان تروریسم در باتلاقی که خود ایجاد کرده بودند، فرو رفتند و در این برهه از زمان، وحدت میان مسلمانان یک امر ضروری است؛ چراکه با اتحاد کشورهای اسلامی نابودی استکبار آسان خواهد بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها