مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شیر پاک و نان حلال بود که شهدا را پرورش داد

سردار «محمد علی‌پور» در دیدار با مادر شهیدان والامقام «حمیدرضا و غلامرضا سنگبر موگهی» گفت: شیر پاک و نان حلال سفره شما بود که چنین جوانانی را پرورش داد تا خون‌شان را پای درخت تنومند انقلاب بریزند و ما امروز ماحصل و ثمره آن درختان را بچینیم.
کد خبر: ۲۷۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ - 18January 2018

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با مادر شهیدان «سنگبر موگهی» دیدار کردبه گزارش دفاع پرس از اهواز، سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان با مادر شهیدان «حمیدرضا و غلامرضا سنگبر موگهی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی خطاب به «زبیده توکلی نژاد» مادر این شهیدان والامقام اظهار داشت: شیر پاک و نان حلال سفره شما بود که چنین جوانانی را پرورش داد تا خون‌شان را پای درخت تنومند انقلاب بریزند و ما امروز ماحصل و ثمره آن درختان را بچینیم و به کشور و انقلاب‌مان افتخار کنیم.

سردار علی‌پور افزود: خداوند به هر کسی عزت و لذت شهادت را نصیب نمی‌کند و خوش به حال شما که خانه‌تان به نام شهدایی که برای کشورشان و دین‌شان آسمانی شدند، منور است.

خاطرنشان می‌شود، حاج «عیدی‌محمد سنگبر موگهی» پدر شهیدان «حمیدرضا و غلامرضا سنگبر موگهی» اخیرا دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوسته است.

«غلامرضا سنگبر موگهی» در سال ۱۳۶۱ در عملیات «فتح‌المبین» شربت شهادت نوشید و در زمره شهدای اسلام قرار گرفت و «حمیدرضا سنگبر موگهی» نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۷ در سن ۱۳ سالگی در جزیره «مجنون» آسمانی شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها