استاندار آذربایجان شرقی:

سپاه خود مردم و مردم خود سپاه‌ هستند/ سپاه نه تحریم شدنی است و نه حذف شدنی

«مجید خدابخش» با بیان این‌که سپاه خود مردم و مردم خود سپاه‌ هستند، گفت: سپاه نه تحریم شدنی و نه حذف شدنی است، زیرا به برکت خون شهدا پایدار و جاودان شده است.
کد خبر: ۲۷۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ - 18January 2018

سپاه خود مردم و مردم خود سپاه‌ هستند/ سپاه نه تحریم شدنی است و نه حذف شدنیبه گزارش دفاع پرس از تبریز، «مجید خدابخش» استاندار آذربایجان شرقی، در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه «عاشورا» استان، با بیان اینک‌ه سپاه از ابتدای انقلاب پاسدار ارزش‌ها است، اظهار داشت: سپاه نخستین مولود انقلاب اسلامی و در واقع مولود ارزش‌ها در دل مردم است و به عبارت بهتر سپاه خود مردم و مردم خود سپاه‌ هستند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران از همان بدو شکل‌گیری در روزهای جنگ و ناامنی که توسط منافقین و گروهای تروریستی ایجاد شده بود در حوزه سخت افزاری، نرم افزاری و اقتصادی نقش آفرینی کرده و حضور مؤثر داشته است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که سپاه با انقلاب عجین است، گفت: کسی که سپاه را تحریم کند انقلاب، ارزش‌ها و ملت ایران را تحریم می‌کند، سپاه نه تحریم شدنی و نه حذف شدنی است، زیرا به برکت خون شهدا پایدار و جاودان شده است.

وی ضمن تقدیر ویژه از زحمات سردار کریمیان فرمانده سابق سپاه استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: وی زمانی در اردبیل شهید معرفی می‌شد اما بعداً مشخص شد که در دست دشمن اسیر شده است.

خدابخش تصریح کرد: صراحت، صداقت و تعامل صمیمانه، تمام آن چیزی است که طی این مدت از سردار کریمیان دیدم به ویژه در حوادث اخیر که دو موج اعتراضی در این استان در حال شکل گرفتن بود.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در جریانات اخیر که کلیپ‌های تهییج کننده‌ و بیانیه‌های زیادی از طرف برخی گروه و جریانات برای دعوت به اغتشاش و نا آرامی در تبریز منتشر شد و حتی از استان‌های همجوار نیز برای همراهی دعوت کردند، با هوشیاری نیروهای انتظامی، سپاه و به ویژه نقش امام جمعه محبوب استان و رفتار مردمی و ارزشمند سردار کریمیان نقشه‌های دشمنان ابتر ماند و بصیرت بی‌بدیل مردم این خطه را دوباره به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار