فرمانده جدید سپاه «عاشورا» آذربایجان شرقی:

امیدوارم پایان خدمتم در لشکر «عاشورا» ختم به شهادت شود

سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» گفت: امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و استمداد از روح شهدا پایان خدمتم در این لشکر همیشه پیروز عاشورا ختم به شهادت شود.
کد خبر: ۲۷۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ - 18January 2018

امیدوارم پایان خدمتم در لشکر عاشورا ختم به شهادت شودبه گزارش دفاع پرس از تبریز، مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه «عاشورا» استان آذربایجان شرقی صبح امروز (پنج‌شنبه) برگزار شد.

در این مراسم، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده جدید سپاه «عاشورا» استان آذربایجان شرقی، طی سخنانی با اشاره به وظیفه ذاتی سپاه در خصوص مردمی بودن، اظهار داشت: خدمت به مردم را افتخار می‌دانیم و جان‌مان را نیز در این راه فدا خواهیم کرد.

همرزم شهید مهدی باکری افزود: استقامت، بصیرت و تبعیت محض از ولایت، سه شاخصه‌ای بود که شهید «مهدی باکری» مدام به رزمندگان توصیه می‌کرد.

وی در قدردانی و تمجید از فرمانده سابق سپاه «عاشورا» نیز گفت: سردار «غلام عسگر کریمیان» خود پرورش یافته‌ لشکر عاشورا هستند که شخصیت والایی دارند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به آرزوی دیرینه‌اش در طول مدت خدمت خود در سپاه، خاطرنشان کرد: امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و استمداد از روح شهدا، پایان خدمتم در لشکر همیشه پیروز «عاشورا» ختم به شهادت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها